XXL Nutrition

kleintje na ziekte

ignashov

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik ben 2 maand geleden 2 weken ziek geweest(buikgriep) en ben toen 9 kilo afgevallen. Ik kon echt niks eten en heb nu het idee dat ik al die harde trainingsuren voor niks heb gedaan. Daarom zat ik te denken om er wat test bij te doen. Ik weet niet of het nut heeft maar ik zat te denken om 8 weken en dan 250 mg test e te spuiten. Of is het echt zo dat ik met mijn gewicht (nu 95 kilo) echt op 500 moet zitten.

Het is niet voor niks geweest.
Als je hersteld bent vliegen die kiloos er weer aan straks.

In jouw geval zou ik op zn minst ff een paar weekjes trainen en dan overwegen weer te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
maar het is nu twee maand geleden dan moet ik toch allang hersteld zijn. Ben in die twee maanden maar 2 kilo aangekomen, en denk dat het komt omdat ik daarna gelijk met creatine ben begonnen.

Denk dat er dan toch iets aan je voeding schort. En als je dan toch gaat kuren en een only wilt doen:

Week 1-10 Test E 500mg
en de nakuur...

maar het is nu twee maand geleden dan moet ik toch allang hersteld zijn. Ben in die twee maanden maar 2 kilo aangekomen, en denk dat het komt omdat ik daarna gelijk met creatine ben begonnen.

dan doe je toch iets verkeerd schijnbaar
vooral als je 9 kilo afvalt :eek:

je bent niet echt hardcore he (gewoon doortrainen en vreten wat er ook gebeurt ;) )

9 kg in 2 weken??

Dat was waarschijnlijk een hoop vocht wat je verloren bent, dus who cares. En imo, als je kuurt moet je het ook gewoon goed doen, dus 250 test is als je het mij vraagt te weinig.

Uitgangspunt om nou te gaan kuren vind ik niet opschieten.
Ik ben `t met Maus eens dat je eerst beter helemaal opknapt en probeert kilo`s terug te pakken en dan pas aan je kuur begint.

Als je negen kilo zwaarder bent geweest is het
goed mogelijk om naturel een flink aantal kilo's
weer terug te eten. En als je er dan een kuurtje
tegenaan gooit zal het resultaat er veel beter
van zijn. Ik zou er zeker eerst een paar kg bij
op vreten!

koop een boostsupplement, zoals no explode of cell tech en ga weer goed trainen en eten, je gaat terug goed bijkomen dan;)

• Topic Starter Topic Starter
jullie hebben gelijk. Ga er gewoon weer knetter hard tegenaan en dan zullen de kiloos er wel weer opkomen. bedankt voor de reacties.

Terug
Naar boven