MuscleMeat

kline forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook voor ongeveer 4 jaar ofzo Sustanon 250 gespoten. Mijn moeder deed het altijd voor me en ook al spoot ze super traag (in mijn rechter bil) toch had ik zeker 2 dagen daarna nog last van de injectie: enorme kramp in mijn benen en ik kon amper zitten! Gelukkig was het maar 1 keer in de 2 weken, maar toch... niet echt een fijn gevoel.

wtf???

Vaag forum.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond die vraag van die jongen ook wel leuk.Als je klaarkomt spuit je de sust dan weer uit.

Mannen die de afwijking hebben, zijn langer dan gemiddeld en hebben disproportioneel lange armen en benen. Ze hebben kleine testikels (10 ml). Meestal zijn ze steriel. Vaak hebben ze een laag testosterongehalte. Ongeveer een derde van de patiënten heeft gynaecomastie (borstvorming) en een hoger risico op borstkanker, wat vaak gereduceerd wordt door het verwijderen van de borsten. Ook is er sprake van verminderde haargroei en spiermassa en een predispositie voor leermoeilijkheden en verminderde verbale ontwikkeling. Ze zijn meestal niet geretardeerd, het IQ is afhankelijk van het aantal extra X-chromosomen: hoe meer chromosomen hoe lager het IQ. De XY, XXY en de XXY hebben een normale intelligentie. Heb je meer X-sen dan neemt het IQ af. Het probleem bij de Klinefelter is dat hij zich moeilijk kan concentreren en vaak hebben Klinefelters last van dyslexie, waardoor ze minder intelligent lijken.

[bewerk] Therapie

Er bestaat geen therapie voor Klinefelters. Met Klinefelter wordt je geboren en daar sterf je mee. Men kan met behulp van testosteron wel het leven veraangenamen. Testosteron zorgt voor het mannelijk libido, voor een betere spieropbouw en het is noodzakelijk voor de opbouw van de botten. Zonder testosteron krijgt men botontkalking. Daarom alleen al is het noodzakelijk om testosteron op een kunstmatige manier toegediend te krijgen. Testosteron zorgt ook voor meer beharing op het lichaam en minder beharing op het hoofd. Een bijverschijnsel is meer borstvorming. Testosteron kan in de vorm van een spuit elke 3 weken, dagelijks in de vorm van tabletten of ook dagelijks in de vorm van een gel toegediend worden. Vroeger had men ook pleisters die men op het scrotum moest plakken. Die zijn anno 2006 grotendeels uit de handel genomen, ze waren te lastig in gebruik en te duur.

Syndroom van Klinefelter - Wikipedia

Ik heb ook een stukje over een nieuwe testsoort gelezen Nebido 1000mg,deze werkt 3 maanden .

1x spuiten en 3 maanden knallen? Is dat wa

Waar ik wel van sta te kijken is androgel.Ze zijn hier positiever over dan injecties.Gewichtstoename valt me vooral op tussen de 10 en 20 kilo in een x aantal maanden.Maar je kan dit natuurlijk niet vergelijken met iemand met een normale test waarde.

Doe mij ook zo'n ziekte, lekker legitiem en gesubsidieerd aan de anabolen.

Syndroom van klinefelter gaat gepaard met allerlei lichaamlijke afwijkingen omdat het een genetische afwijking is, denk aan langere armen dan normaal, onderontwikkelde geslachtsdelen, borstgroei bij mannen en leerproblemen.
Ze zetten dus bijvoorbeeld sust. omdat hun eigen hormoonspiegels overhoop liggen.

Ik heb er ooit nog eens een werkstuk over gemaakt op de middelbare school.

kan je coïtus hebben wanneer je sustanon inspuit. of is alles opnieuw uit het lichaam wanneer je ejaculeert?

Dit is een opmerking die ik tegenkwam op die site.:rolleyes:
ALs wij elke keer dat wij ejaculeren ons aas eruit zouden spuiten, dan zouden onze vrouwen/vriendinnen een stuk groter zijn dan ons :D :D

8 dec 2006...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven