AndroidHealthClinic

klopt niet ?

kimo18

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
114kg
Vetpercentage
16%
hallo bbers

ik heb al kuurtje achter de rug...

nu zegt mij trainner
dat ik steeds om de 6 weken moet gaan kuren als je constant aan het kuren bent beter is en je niet een
zware opdonder krijgt .
hij zegt dat dat beter is dan dan 8 of de 12 weken kuur ..
en dan praat ik ook nog over deca dat kan toch never 6 weken ???
en hij zegt dat ik moet nakuren op hcg klopt toch ook niks van ? XD

vorige kuur was btw testo nu van plan deca/testo te pakken voor 6 weken 300 mg deca 4oo testo maar dit klopt toch niks van ?? :S
heb trouwens al thuis liggen dus zou ik voor 4 of 6 weken extra halen of voor 6 weken gaan kuren wat volgens mij klopt dat niet wat zeggen jullie
thx alvast

gr kimo

Laatst bewerkt:
Je trainer is een mong**l

whehehe

• Topic Starter Topic Starter
maaruhm voor 6 weken er bij halen dus en gwn nolva toch ? :)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 15:25 ----------

vond zelf ook all raar maarja die kerel is al 50 en 1 beer dus had wel vertouwen in en die kerel verkoopt bijna iedereen kuren bij ons op de sportschool dus ja wat is mij mening er van dit is pas me 2 de kuur kerel zit hier al jaaaaren in.

maarja ik heb nu dus 10 ml superdeca liggen (300 mg) en testo prop en testi enth jullie en 3 x hcg jullie nieuw voorstel ?? xD als moet kan ik er ook nog wat bij halen zowiezo ff clomid of nolva halen ...

Kuur test en deca met kickstart test p. deca twee weken eerder stoppen dan test. HCG 2 X 250iu per week. En voortaan niet meer luisteren naar die trainer/dealer want slaat nergens op wat die zegt.

maak maar een schema met de producten die je hebt. je hebt al een keer gekuurd. je weet ongeveer hoe een kuur eruitziet incl nakuur, wij kunnen dan daarop advies geven.
om de 6 weken kuren ja leuk voor de trainer zijn moneybag.

ja maarja dan kont die beter toch adviseren om 8 of 12 weken kuur toch XD maarja

ik heb hier 10 ml deca liggen van 300 mg
6ml test prop 250mg
6ml test enth 250mg
3 x hcg ben op kantoor dus weet niet precies hoeveel het is 3 pillen zitten er in zo potje na werk kan ik hier exact die inhoud van vertellen

dit heb ik dus liggen ...
als ik iets erbij moet halen is geen issue
zowiezo voor de nakuur clomid of nolva

hallo bbers

ik heb al kuurtje achter de rug...

nu zegt mij trainner
dat ik steeds om de 6 weken moet gaan kuren als je constant aan het kuren bent beter is en je niet een
zware opdonder krijgt .
hij zegt dat dat beter is dan dan 8 of de 12 weken kuur ..
en dan praat ik ook nog over deca dat kan toch never 6 weken ???
en hij zegt dat ik moet nakuren op hcg klopt toch ook niks van ? XD

vorige kuur was btw testo nu van plan deca/testo te pakken voor 6 weken 300 mg deca 4oo testo maar dit klopt toch niks van ?? :S
heb trouwens al thuis liggen dus zou ik voor 4 of 6 weken extra halen of voor 6 weken gaan kuren wat volgens mij klopt dat niet wat zeggen jullie
thx alvast

gr kimo

Zeg me of dit klopt: je krijgt je spullen van je trainer geleverd en hij verdient erop.
True of false?

3 x hcg ben op kantoor dus weet niet precies hoeveel het is 3 pillen zitten er in zo potje na werk kan ik hier exact die inhoud van vertellen

??

Hoe oud ben jij?

ja treu ..
maar dat vind niet erg zo duur was ook weer niet maar gaat er om schrijf dan wel een goed kuurtje voor ... en niet iets wat niet klopt al ben ik zelf ook dom geweest om hem zo ff blindelings te vertrouwen en uiteindelijk twijfels ..

...

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 16:24 ----------

ow sorry ja ik weet niet hoeveel die hcg precies is weet wel dat 3 doosjes zijn en dat er over zo pil in zit in zo flesje

Je wordt genaaid waar je bij staat.

Jaa dat weet ik nu ook we'll.... Xd

Hoe zou ik hem nou moeten innemen dan
Week 1 tm 8 deca
Week1tm 6 test prop
Week 1 tm 10 test eth
Hcg beginnen bij week 7 ?
Nakuur week 12 ? Clomid / nova
Dan moet ik ff 4 ml test halen

Jaa dat weet ik nu ook we'll.... Xd

Hoe zou ik hem nou moeten innemen dan
Week 1 tm 8 deca
Week1tm 6 test prop
Week 1 tm 10 test eth
Hcg beginnen bij week 7 ?
Nakuur week 12 ? Clomid / nova
Dan moet ik ff 4 ml test halen

hcg vanaf week 4 a 5 laten meelopen op 2x 250iu per week.
nakuur met nolvadex doe je 2 weken na je laatste inject,
op 20mg per dag voor 4 weken

Waarom HCG, oké bij sommige mensen gaan de ballen iets krimpen maar dit trekt natuurlijk ook weer makkelijk bij. Het kost extra zonder enige meerwaarde. Of je moet echt heel lang gaan kuren?

omdat ik die al heb gekocht .....

maarja dus even nog die 4 ml testo halen en nolvadex

Terug
Naar boven