Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij bent een freak? ik deed dit vroeger wel.. nu doe(lees:pel) ik alleen de grote teennagel.. daar zit altijd zoveel nagel op als die groeit.. en de kleine, daar zit altijd zo weinig die kan je zo leuk tot 0,1 milimeter wegpellen. Heb je zo'n vies schilfertje, heerlijk.koetje zei:vandaag liep ik rond met mijn teenslippers (flip flops )
mijn vriendin merkte op dat mijn teennagels zo gekarteld waren en ze beweerde dat ik op mijn teennagels knabbelde . natuurlijk weerlegde ik dit feit door mijn voet naar mijn hoofd te brengen en opzettelijk op 10 cm van mijn hoofd te doen alsof ik niet verder kan .
wie knabbelt hier ook op zijn teennagels ?
minder hard... en het is knabbelen, niet opeten.El Animali zei:Waarom eet je uw neuspulken niet op die zitten dichter bij uw mond![]()
ja ik ken het , ik pel regelmatig uit frustratie mijn teennagels .SageFrancis zei:jij bent een freak? ik deed dit vroeger wel.. nu doe(lees:pel) ik alleen de grote teennagel.. daar zit altijd zoveel nagel op als die groeit.. en de kleine, daar zit altijd zo weinig die kan je zo leuk tot 0,1 milimeter wegpellen. Heb je zo'n vies schilfertje, heerlijk.
oh een weetje wat dan ****ing pijn doet? als je bij je grote teennagel net iets tever gaat, krijg je zo'n irritant zeurend brandend gevoel. Mother**** wat is dat een klote gevoel
of als je zo'n strengeltje nagel aan de zijkant hebt groeien.. daar bij die hoeken. Trek die er maar eens uit, dat doet pijn, volgende dag ontsteekt het en loop je alsnog als een mong**l.
AHAHHAAHAHAHAH ja dat etteren, dat is een b*ch! Ik doe het alleen als ik toetsen heb of als ik echt merk dat het te lang wordt. Ik heb voorderest niet van die afgestompte nagels.. van die kleintjes.. dat vind ik dan weer nasty, ik let er precies op hoevel er af moet.. soms gaat er dan ook weer iets meer af dan nodig was, auw!koetje zei:ja ik ken het , ik pel regelmatig uit frustratie mijn teennagels .
heb een ingegroeide ,agel bij mijn dikke teen , loopt etter uit .
ik heb al veel mijn nagel in het vlees getrokken . en dat doet erg prijn