AndroidHealthClinic

knalleuh met winny en sus

• Topic Starter Topic Starter
officele inhak dag kuur

10de dag van de kuur maandag 7 mei

Ik voelde het al heel de dag de test giert door mijn lijf.

Op de training borst biceps werd dit gevoel bevestigd;nog niet echt meer kracht (niet verwonderlijk als je laag in carbs zit )

Maar man wat een pomp niet normaal man.

2enorme hompen borst komen uiit mijn halterhemt .

En bij de biceps training is een ader te zien vanaf mijn voorarm tot mijn schouder.

Bij 3 x 7 systeem voor biceps d8 iki echt dat ze gingen openspatten .

I like it

Gewicht kleine kilo bijgekomen maar ik ben wal alweer een stuk scherper gekomen .

Kijk dat gaat lekker bro.Ben benieuwd hoe dit verder loopt.Succes!

gaat lekker dus! barry stevens zou zeggen vooral doorgaan:D

Zozo mtje je knalt er precies weer tegenaan ben weer benieuwd wat dat deze zomer gaat geven succes nog mtje :thumbs:

Lekker kerel! Ben zelf nu twee weken bezig en merk ook dat de test begint te werken. :p

Succes!

update
nu zon 18 dagen bezig

resulultaat

gewicht een kleine kilo naar omhoog :(

Maar de spiegel liegt niet

Ik ben droger scherper en vasculairder :D
Ben vanaf maandag begonnen met de winny 0,8ml ed (40 mg)

De weegschaal zegt niet veel ma kheb wel een betere schape ;
Zou ik mijn kchals iets uppen of gewoon doorgaan ???

groeten;)

Gooi die weegschaal weg! Je stelde jezelf een doel, namelijk die 90kg bij 8% en daar had je dus een bepaald beeld bij. En waar draait het uiteindelijk om? Juist ja, dat ene beeld dat je hebt! Of je nou 90 of 87 weegt, lekker boeiend dat intresseert niemand wanneer je je shirt uittrekt hoor :D

Doorgaan!

Gooi die weegschaal weg! Je stelde jezelf een doel, namelijk die 90kg bij 8% en daar had je dus een bepaald beeld bij. En waar draait het uiteindelijk om? Juist ja, dat ene beeld dat je hebt! Of je nou 90 of 87 weegt, lekker boeiend dat intresseert niemand wanneer je je shirt uittrekt hoor :D

Doorgaan!

Hij heeft een punt :D

Ik sta bewust niet te veel op de weegschaal; de spiegel zegt genoeg! Hoe gaat het met je kracht? Merk je al een toename?

kracht valt goed mee een kleine stijging ma als ik cut zonder roids daalt mijn kracht dus dat is in orde :p

Gaat wel de goede richting uit gewicht veranderd wel niet veel maar de spiegel liegt er niet om;)

kzie er behoorlijk hard ripped en afgelijnd uit;

Wel wat last van mijn kont en schouders iedere dag prikken is geen pretje.

Ook wel wat last met psychische klachten stemingswisselingen en agressieviteit en zo.
Niet zeuren en doorknalleuh zekers :D

UPDATE en misschien wat foto's?????:rolleyes:

Terug
Naar boven