Fitness Seller

knetter lijp van de igf1

NR1

Cool Novice
Waardering
0
ik zit nu op 100 mg igf1 per dag

waar van ik 60 sochtends zet en 40 na het trainen.

ik merk dat ik eigenlijk ongeveer een half uur nadat ik 1 heb gezet ik een gevoel van stonedheid krijg met een ongelofelijke behoeft aan slaap.

hebben meer mensen dit?

kan je gewoon gaan slapen, of loop je dan het gevaar een hypo te krijgen in je slaap???

Ik las pas nog dat je er niet aan toe moet geven.
Hypo zou dus kunnen, hoewel ik er nooit last van heb gehad.

• Topic Starter Topic Starter
nutral

je moet ook van de slin afblijven:help:

ai ai ai NR1 zoek op ergogenics een op nutral...

je kan t beter houden bij GG of GS igf-1 daar zit in wat erin hoort te zitten

ratteninsuline :p

als je een staart krijgt moet je even naar de dokter :D

Een hoop bullshit in dit topic want ik geloof dat rattenverhaal nog steeds niet.

Igf-1 staat erom bekend dat je je er erg moe van kan voelen,ik had het zelf heel erg van igtropin.....was niet vooruit te branden!

Merk je vd rest wel wat positiefs van de igf,NR1?

Testo zei:
Een hoop bullshit in dit topic want ik geloof dat rattenverhaal nog steeds niet.

Igf-1 staat erom bekend dat je je er erg moe van kan voelen,ik had het zelf heel erg van igtropin.....was niet vooruit te branden!

Merk je vd rest wel wat positiefs van de igf,NR1?

:rolleyes: hehehehee vertel eens wat nieuws :D

Hehehe....geinponum.:D

oplossing...eten!

heb het ook gehad...een goeie rijst/kip maaltijd, en je kunt er weer tegenaan!

Die vraag heb ik laatst ook gesteld, maar men was nog steeds erg vaag met de antwoorden. Echter gebruik ik nu nog igtropin, nu 2 weken bezig.
En ik eet ook behoorlijk wat carbs-proteine, maar neem toch iedere keer wel even een dutje, anders houd ik t niet vol. Ik leef nog steeds, dus denk dat het wel in orde is.
Over 6 weken neem ik dus ook Nutral, kijken of dit hetzelfde aanvoelt

succes met je kuur

• Topic Starter Topic Starter
thanks ll cool j

op de een of andere manier voelt iedereen hier zich op zijn eigen manier zo stoer dat een hulpzaam advies er niet van af kan, alleen domme opmerkingen en onozelle geintjes.

Bro..heb je mijn post eigenlijk wel gelezen?

Ik dacht toch dat ik constructief bijdroeg in dit topic en ik stelde je een vraag...

Ik lees hier 5 reacties die toch serieus zijn of krijg je van igf-1 ook slechte ogen?

NR1 zei:
thanks ll cool j

op de een of andere manier voelt iedereen hier zich op zijn eigen manier zo stoer dat een hulpzaam advies er niet van af kan, alleen domme opmerkingen en onozelle geintjes.

Als je zelf eens een klein beetje research had gedaan (dwv, de searchfunctie hier gebruiken) had je geweten waar ze het over hadden en zat je nu niet op deze manier de mensen die je proberen te helpen voor hun schenen te trappen...

NR1 zei:
thanks ll cool j

Kerel iemand met jou fysiek en dan op 100mcg IGF.... daar geef ik geen serieuze reaktie op..

Terug
Naar boven