MuscleMeat

Knobbeltje achter tepel

Mwa, is dit je eerste kuur? Je kan niet altijd maar on blijven omdat je bang bent voor acne toch :P

Herstellen blijft het gezondste. Imo is het t verstandigst om je eerste 1-3 kuurtjes nog niet te bridgen oid. Gewoon weer eentje pakken wanneer je herstelt bent.

• Topic Starter Topic Starter
Was maar als een grapje bedoelt hoor,
De acne die ik nu heb hoort er nu eenmaal bij, ga hiervoor niet zitten grienen als een meisje ;)
Komt wel in orde eens de hormoonhuishouding terug op peil staat...

Hoewel ik echt aan het denken ben om te blasten en te cruisen hierna.

Is inderdaad m'n 1ste kuur geweest nu,
Meningen zijn echt verdeeld , vele zeggen om na kuur 2 te herstellen,
en cruisen te houden voor tussen kuur 3 en 4...

Anderen blijven erbij als ik toch zinnens bent om te blijven kuren ik beter ineens kan gaan cruisen tss de cycles...
Dit voor beter behoud van gains en niet nodeloos steeds in de dip te gaan ...

Hoe zit het trouwens met het herstel na bvb een half jaar on?
En vermoeilijkt het na bvb een vol jaar on?
Of is eens je meer dan 6maand on bent geweest het herstel idem als na een jaar onderdrukking?

Kinderwens is er trouwens niet meer bij mij, wil enkel dat m'n kerel onderaan het blijft doen, ongeacht de lengte van de totale cycle :D

Grtz

Okeej thanks,
Klinkt inderdaad een perfect logische verklaring dat het door de hormonale schommelingen komt...
De boodschap is dus on blijven, :D
Of althans blasten en cruisen :p

Ook met blast/cruise heb je gewoon schommelingen natuurlijk. Meestal heb ik begin van de blast een beetje last en als ik weer over ga op cruise. Het is uiteraard wel minder dan bij ON/OFF cycles.

Inderdaad, wat Nevalin zegt. Eenmaal gyno, altijd gyno.
Je kunt dan evengoed nog steeds prima blijven kuren, als je maar zorgt dat je a:e ratio in balans is. Verder zou ik daarom niet 2 aromatiserende compounds in je kuur doen zodra je eens met gyno te maken hebt gehad. Tenzij deze operatief verwijderd is.

Ik heb ook 2 kleine erwtjes onder mijn tepel, maar zijn tijdens mijn kuur niet groter of gevoeliger geworden gelukkig.(test,tren, winny, )gebruikt. Kans is dus wel groot als ik bijvoorbeeld test deca neem dat het groot word? neem aan van wel?

Ik heb ook 2 kleine erwtjes onder mijn tepel, maar zijn tijdens mijn kuur niet groter of gevoeliger geworden gelukkig.(test,tren, winny, )gebruikt. Kans is dus wel groot als ik bijvoorbeeld test deca neem dat het groot word? neem aan van wel?

Ja die kans is wel groot, beide aromatiseren namelijk. Afhankelijk van je vet% zul je zonder maatregelen zeker last gaan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja die kans is wel groot, beide aromatiseren namelijk. Afhankelijk van je vet% zul je zonder maatregelen zeker last gaan krijgen.

mijn volgende blast wordt ook test deca,
zou ik dan best provi laten meelopen op 50mg p/d ?
of een ander voorstel om de AE ratio in evenwicht te krijgen?

mijn volgende blast wordt ook test deca,
zou ik dan best provi laten meelopen op 50mg p/d ?
of een ander voorstel om de AE ratio in evenwicht te krijgen?

Mast of provi maakt je cycle al beter inderdaad. Eventueel aromasin 10mg EOD erbij wanneer gyno om de hoek komt kijken.

Wachten tot de nakuur en vooral niet aan je tepel zitten. Gewoon helemaal vanaf blijven

Femara (letrozol) heeft bij mij echt geholpen misschien ook een aanrader voor jou..

Terug
Naar boven