drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Okeej thanks,
Klinkt inderdaad een perfect logische verklaring dat het door de hormonale schommelingen komt...
De boodschap is dus on blijven,
Of althans blasten en cruisen![]()
Inderdaad, wat Nevalin zegt. Eenmaal gyno, altijd gyno.
Je kunt dan evengoed nog steeds prima blijven kuren, als je maar zorgt dat je a:e ratio in balans is. Verder zou ik daarom niet 2 aromatiserende compounds in je kuur doen zodra je eens met gyno te maken hebt gehad. Tenzij deze operatief verwijderd is.
Ik heb ook 2 kleine erwtjes onder mijn tepel, maar zijn tijdens mijn kuur niet groter of gevoeliger geworden gelukkig.(test,tren, winny, )gebruikt. Kans is dus wel groot als ik bijvoorbeeld test deca neem dat het groot word? neem aan van wel?
Ja die kans is wel groot, beide aromatiseren namelijk. Afhankelijk van je vet% zul je zonder maatregelen zeker last gaan krijgen.
mijn volgende blast wordt ook test deca,
zou ik dan best provi laten meelopen op 50mg p/d ?
of een ander voorstel om de AE ratio in evenwicht te krijgen?
Mast of provi maakt je cycle al beter inderdaad. Eventueel aromasin 10mg EOD erbij wanneer gyno om de hoek komt kijken.
Femara (letrozol) heeft bij mij echt geholpen misschien ook een aanrader voor jou..