Fitness Seller

Koelkast op slaapkamer

zurky

Competitive Bodybuilder
Waardering
119
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Beste Dbb'ers

Ik zoek een mini koelkast voor op mijn slaapkamer, die zo weinig mogelijk lawaai maakt, zodat mijn schoonheidsslaapje niet onderbroken word s'nacht's.

Kan iemand mij helpen ?

Ik heb een camping-koelkast (zonder ventilator!) en die is uitermate stil. (tristar portacool 45e)

Hmm je brengt me op ideeën

Wat is het nut van een koelkast op je slaapkamer als je toch de intentie hebt om door te slapen...

Zo'n Red Bull koelkastje vind ik wel gaaf, alleen wel duur :(

Ik zou marktplaats in de gaten houden. Ik heb er zelf 1 gekocht toen een hotel failliet ging. Ding koelt pefect en ziet er mooi uit. Heeft me 25 euro gekost

Blokker had laatst nog 1 in de folder voor €50,- mijn zus heeft dezelfde, koelt goed en maakt amper geluid.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik vandaag nog gaan voor kijken, ze waren al uitverkocht :mad:

Die dingen gaan er snel uit omdat ze vaak maar een beperkt aantal in hun assortiment opnemen. Maar met een paar maanden verwacht ik het wel weer, zie ze geregeld in de folder staan.

En dezelfde stond volgens mij ook op die minicoolers site voor 120..

Die dingen gaan er snel uit omdat ze vaak maar een beperkt aantal in hun assortiment opnemen. Maar met een paar maanden verwacht ik het wel weer, zie ze geregeld in de folder staan.

En dezelfde stond volgens mij ook op die minicoolers site voor 120..

Yep in de blokker was hij 2 keer zo goedkoop :(

Koop je er dan ook een nini afwasmachine bij:o

****in chill idd, allemaal zero kcal energy drank daarin pleuren

Zijn in de aanbieding bij de makro, 120 euro maar wel klasse A+ en met een vriezer(tafelmodel). Als je iemand kent uit de horeca of iets dergelijks met zo'n pasje kan je hem voor 100 meekrijgen daar ivm belasting. Haal dezelfde morgen voor als ik ga studeren op mijn kamer/uit huis.

dan moet je weer wandelen

Terug
Naar boven