XXL Nutrition

Brood - voedingswaardes

Persoonlijk niet mijn eerste keus, aangezien ik juist vind dat het snel vult maar het zijn 2 maaltijden onderweg waar ik geen magnetron voor nodig heb vandaar die keus. Broodjes pindakaas 6x met 40gr whey.

Persoonlijk niet mijn eerste keus, aangezien ik juist vind dat het snel vult maar het zijn 2 maaltijden onderweg waar ik geen magnetron voor nodig heb vandaar die keus. Broodjes pindakaas 6x met 40gr whey.
Haha lekker toch! Maar koude maaltijden niks voor je? Vind brood ook lekker, maar in de bulk bijvoorbeeld pasta salade met kip etc?

Ach en wat werkt dat werkt toch? Als je macro’s maar hit 💪🏻👍🏻

Het is wel nogal een verschil of je brood weglaat om koolhydraatarm te eten, of dat je brood gaat vervangen door andere koolhydraatbronnen zoals rijst. Dat laatste is sowieso niet nodig. Het eerste ook niet, maar dat is een kwestie van wat je voor jezelf goed vindt werken.
Koolhydraat arm is het zeker niet. Rijst, volkoren pasta en aardappelen verhogen in onverteerbare koolhydraten zodra je ze koud eet. (Na het opwarmen)

Ik eet ook veel brood. Meergranen brood van de bakker. Zo ontzettend lekker. In de bulk wat meer dan in de cut. Maar brood zit standaard in mijn schema.

Haha lekker toch! Maar koude maaltijden niks voor je? Vind brood ook lekker, maar in de bulk bijvoorbeeld pasta salade met kip etc?

Ach en wat werkt dat werkt toch? Als je macro’s maar hit 💪🏻👍🏻
Salade met kip is te weinig kcal, in een cut zou zoiets goed zijn. Niet met 7k + kcal 😜

• Bicep
Waarderingen: GruX
Brood is prima en praktisch: snel klaar en ideaal voor mee naar het werk. Ik ga het liefst voor volkoren: meer vezels en proteïne. Het vult ook beter en dat is voor iemand met mijn eetlust ook wel praktisch.

Schouderham/Kipfilet/kalkoenfilet/Boeren 20+ kaas (jong belegen)/oude 30+ kaas zijn mijn vaste prik qua beleg.

Voor de afwisseling ook met pindakaas, of als uitsmijter. Als het brood oud/droog is dan maak ik tosti's of wentelteefjes (beslag met eiwit en vanille whey).

Terug
Naar boven