XXL Nutrition

Verkocht Kogel- steekwerendvest

Beschermt ie ook tegen hoofdschoten?

Waarom heeft zo'n ding maar beperkte levensduur?

Waarom heb je dit ooit gekocht?

Waarom is er zoveel aids in afrika?

• Topic Starter Topic Starter
Beschermt ie ook tegen hoofdschoten?

Als je het op je hoofd draagt, me dunkt.

Waarom heeft zo'n ding maar beperkte levensduur?

Omdat de stof 'losser' komt wanneer het gebruikt wordt door frictie. Dus is meer de gebruiksintensiteit dan de levensduur. Maar bedrijven willen niet aansprakelijk zijn dus zeggen ze 5 of 10 jaar levensduur (+dan verkopen ze meer). Ik heb het er ook maar bijgegooid, anders wanttrouwen mensen het misschien.

Waarom heb je dit ooit gekocht?

Ik had het kortstondig nodig, dus aangeschaft -- waarom, beetje krom verhaal, niet echt spraakmakend, uitendelijk ook niet echt nodig gehad aangezien het vest nog heel is dus. Daarna nooit meer gebruikt maar ook nooit verkocht.

Als je het op je hoofd draagt, me dunkt. Omdat de stof 'losser' komt wanneer het gebruikt wordt door frictie. Dus is meer de gebruiksintensiteit dan de levensduur. Maar bedrijven willen niet aansprakelijk zijn dus zeggen ze 5 of 10 jaar levensduur (+dan verkopen ze meer). Ik heb het er ook maar bijgegooid, anders wanttrouwen mensen het misschien. Ik had het kortstondig nodig, dus aangeschaft -- waarom, beetje krom verhaal, niet echt spraakmakend, uitendelijk ook niet echt nodig gehad aangezien het vest nog heel is dus. Daarna nooit meer gebruikt maar ook nooit verkocht.
je wou naar Syrië trekken?

Zou wel bij dit aansluiten: Had wel iets met Midden-Oosten problematiek, met Koerden en Turks extreem-rechts (in NL). Ik wilde steekwerend vest en dacht, waarom dan niet ook kogelwerend als ik het geld heb... Dus zo geschiedde.
hoe dik is de vest eigenlijk ,dacht om werk in de beveiliging te doen en dan kan dit wel van pas komen ^^
als een medium past natuurlijk

dus jij bent extreemrechts?

man naar mijn hart !

Ik zal morgen effe kijken hoe dik. Het weegt iig zo'n 2.5kg. "M" schijnt groot te vallen volgens de originele verkoper. En het is iets verstelbaar, maar als je 100kg weegt is het niet vanzelfsprekend dat het past.

---------- Toegevoegd 15 March 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 March 2015 om 23:51 ----------

dus jij bent extreemrechts?

man naar mijn hart !

Ik weet niet of dit serieus is, maar nee. Ik was hier tegen Turkse fascisten. Nog steeds trouwens.

Ik zal morgen effe kijken hoe dik. Het weegt iig zo'n 2.5kg. "M" schijnt groot te vallen volgens de originele verkoper. En het is iets verstelbaar, maar als je 100kg weegt is het niet vanzelfsprekend dat het past.

---------- Toegevoegd 15 March 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 March 2015 om 23:51 ----------

Ik weet niet of dit serieus is, maar nee. Ik was hier tegen Turkse fascisten. Nog steeds trouwens.
ja srs

laten we er allemaal 1 kopen en daar moslim buurten lopen met varkens terwijl we korans in brand steken en marshmallows erop roosteren

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:04 ----------

Ik zal morgen effe kijken hoe dik. Het weegt iig zo'n 2.5kg. "M" schijnt groot te vallen volgens de originele verkoper. En het is iets verstelbaar, maar als je 100kg weegt is het niet vanzelfsprekend dat het past. ---------- Toegevoegd 15 March 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 March 2015 om 23:51 ---------- Ik weet niet of dit serieus is, maar nee. Ik was hier tegen Turkse fascisten. Nog steeds trouwens.
Noem je me nou dik?

laten we er allemaal 1 kopen en daar moslim buurten lopen met varkens terwijl we korans in brand steken en marshmallows erop roosteren

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:04 ----------

Noem je me nou dik?

neejoh, hij zegt dat je zware botten hebt

Heb je Yasmine al een PM gestuurd?

Terug
Naar boven