XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Someone is a bit emotional?

I luv u!

Plz don't get mad.

We zijn hier om te leren!!!

Denk je nou echt dat het bij mij om winnen of verliezen gaat?

Ik wil oprecht gewoon dingen beter begrijpen.

Leugens, ga maar lekker branden in de hel.

Omg meen je dit serieus of doe je gewoon koppig?

Er zijn geen verschillen in DNA, omdat DNA DNA is?

Het onderscheid is puur arbitrair?

Je zei soorten, niet verschillen. Je reageert dan met (functionele) verschillen. Heel leuk, maar dan heb je het niet meer over hetzelfde.

Er bestaat zoiets als DNA. Je hebt verschillende soorten DNA (Bron: http://www.smgf.org/education/animations/four_types.jspx):
Autosomal DNA, X Chromosome DNA, Y Chromosome DNA, Mitochondrial DNA.

Er bestaat zoiets als vloeistof/gas/massa. Je hebt verschillende soorten vloeistof/gas/massa. Melk, cola, vlees, steen.

Oi, moron, we zaten wel over biochemie/genetica te praten. Dan zit je over biochemische functies te praten. En dan weer zit je over chemische classificatie te praten.

Definities zijn zeer belangrijk in wetenschap en filosofie.

De verschillen tussen 1 en 2 zijn groot en gefundeerd en dus niet arbitrair!!!

Accepteer de feiten!

Heel je presentatie over deze feiten gaan van overal naar nergens. Dat is je probleem.

Defineer eerst ipv dan je argument te staven, en gebruik de wetenschappelijke definities.

Gast je praat nu crap. Je rende weg en haalde als smoes aan dat ik een dogmatist was. Je heb niets logische bewezen.

Je bent nog altijd een dogmatist. Jouw truth assignment function is"quran=waar".

Of ik heb logisch bewezen dat je vol poep zit, of jij gebruikt andere logica als mij. Either way, no longer interested.

Zie je niet hoe dom dit klinkt?

Omdat we geen bewijs hebben gevonden (of nu kennelijk kunnen vinden) hoeft het niet? Accepteer gewoon de feiten en kom alsjeblieft niet met je bullcrap hypotheses (verstopt achter moeilijke woorden):

Lees het nog een keer. Nergens zeg ik dat we geen bewijzen hebben. Ik zeg dat transitionele fossielen dienen waarvoor ze volgens de definitie voor dienen. Ik ken geen enkele bioloog die zegt dat taxonomie directe lijnen weergeeft. Anders hadden we geen cladistiek nodig.

Dat is in principe hoe idioot jouw punt weer is, je doet alsof je een gat in de wetenschap gevonden hebt terwijl je er geen fl**ker van kent.

Oja, en dit heeft niks met hypothesevorming te maken.

De fossiele record zijn incompleet er is geen enkel convergentie punt gevonden. Ofwel je heb nog steeds geen tastbaar bewijs. (De evolutietheorie is om deze reden nog steeds een theorie en geen feit).

Ik stop ermee. Dit is echt mijn limiet. Ik ga echt niet langer mijn tijd verspillen aan een sukkel die nog niet eens een basis aan wetenschappelijke terminologie beheerst.

dunning-kruger-effect.png

Laatst bewerkt:
Ik wil TheDeen varkensvlees voederen.

Ik ga niet 40 paginas lezen, vooral niet als het over evolutie gaat (evolutie = feit, ga anders ook zeggen dat de aarde plat is zoals die Saudische imam), dus misschien is het al gezegd maar islam verpreid omdat het gemeenschap en identiteit brengt. Ooit, toen ik wat jonger was, flirte ik met islam, maar achteraf weet ik alleen voor de gemeenschap en identiteit, de gedeelde rituelen (ramadam), het verkrijgen van broeders, bij iets groters horen dan jij als individu. islam verpreid om vervreemding. Daarom dat die bekeerlingen vaak 'losers' zijn.

Iedereen wordt sick getrolled hier

Jwz mijn staal gaat rectaal in deens darmkanaal

Zou je TheDeen op je borst laten schijten?

Doorheen de eeuwen werd het als "dag " vertaald, omdat dit gebaseerd was op het scheppingsverhaal uit het Oude testament.

Toen de wetenschap duidelijk aantoonde dat het onmogelijk was, kwamen ze, zoals altijd, met een andere, bredere vertaling. NEt zoals het "struisvogelei-vorm " van de aarde.

Als ik alleen al denk aan alle kosten die er gemaakt worden om kenmerken van de islam tegen te gaan vind ik dat de islam in Europa al mislukt is.

Enorme kosten om radicalen in de gaten te houden, enorme kosten om Nederlanders die zich kritisch uitten te beveiligen want zware dreiging. Er zijn zoals iedereen weet al genoeg doden gevallen in Europa misschien weet niet iedereen dat vanwege zijn jonge leeftijd maar in London (2005) en Madrid (2004) zijn ook al aanslagen geweest.

Maar ook talloze andere zaken die de islam met zich meebrengt en niet met geweld te maken hebben die de NL politiek moet gaan bijsturen. Subsidies om vrouwelijke moslims te doen participeren op allerlei vlakken of andere zaken die nu op basisscholen moet worden gedaan om moslims al vanaf leeftijd 5 zaken uitteleggen (beïnvloeden) omdat men weet dat ze anders op 20 jarige leeftijd een vorm van afkeer tegen homo's hebben of de holocaust prachtig vonden.

Nee als je zoveel kunstmatige ingrepen moet doen om een groep (moslms in deze) in toom te houden (in toom op diverse manieren) is het tijd om te zeggen, gefaald en we maken ander beleid.

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Nog zo'n voorbeeld van kosten: http://nos.nl/artikel/2025211-ondersteuning-voor-docenten-bij-radicalisering.html

Om leraren te ondersteunen bij de aanpak van radicaliserende leerlingen gaat de overheid speciale trainingen aanbieden. De Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid (NCTV) en een speciale eenheid van het ministerie van Sociale Zaken bieden de lessen aan.

Dat je op dit soort paden moet gaan begeven om de hoogst ontvlambare situatie enigszins in toom te houden is toch een teken aan de wand ?

Oprotten met vrijheid van godsdienst :mad:

klote grondwet ook altijd

Ik ga niet 40 paginas lezen, vooral niet als het over evolutie gaat (evolutie = feit, ga anders ook zeggen dat de aarde plat is zoals die Saudische imam), dus misschien is het al gezegd maar islam verpreid omdat het gemeenschap en identiteit brengt. Ooit, toen ik wat jonger was, flirte ik met islam, maar achteraf weet ik alleen voor de gemeenschap en identiteit, de gedeelde rituelen (ramadam), het verkrijgen van broeders, bij iets groters horen dan jij als individu. islam verpreid om vervreemding. Daarom dat die bekeerlingen vaak 'losers' zijn.

Volgens mij zijn het aantal bekeerlingen verwaarloosbaar

grootste reden dat islam verspreid = veel kinderen en massale migratie door de vele conflicten en armoede

Thedeen, compleet vernietigd en nu verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven