XXL Nutrition

[KOMPLETT] wanneer levering?

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
2
Beste,

Ik heb dus vrijdagnamiddag ter waarde van 300€ 'dingen' besteld/gekocht op Komplett.be .

Op de site stond er het volgende:

'indien je besteld voor vrijdagnamiddag 15u30,krijg je je bestelling Maandag geleverd'

Guess what? nog altijd niets gehad:rolleyes:

Niet dat ik begin te panikeren hoor maar ik wou eens weten of er hier al iemand iets heeft besteld bij Komplett.be en of ze zich in m'n verhaal kunnen vinden?

Wat ik dan wel weer raar vind is dat de koerierdienst TNT Post Pakketservice is en ik vroeg me af of die ook in België levert???

Als ik mijn pakket trace via hun site staat er het volgende:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zending komt morgen pas

Zending kan zelfs vandaag nog aan komen, in distributieroute betekent klaar voor bezorging.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Zending kan zelfs vandaag nog aan komen, in distributieroute betekent klaar voor bezorging.

Ze doen maar rondes van 09u00 tot 18u00

prolly zal het voor morgen zijn want nu zie ik ze toch niet meer afkomen;)

TNT pakketdienst bezorgt ook later, maar misschien in Belgie niet.

EricR zei:
TNT pakketdienst bezorgt ook later, maar misschien in Belgie niet.

:eek:

nu geef je me wel weer véél hoop/zenuwen/stress:rolleyes:

Ik ga straks dan maar nog even een goeiedag gaan zeggen in de gym,tijd passeert dan sneller:roflol:

maak je niet druk, het is nog maar maandag, morgen zal je het echt wel binnen hebben.

SHUTTERSPEED zei:
maak je niet druk, het is nog maar maandag, morgen zal je het echt wel binnen hebben.

ja,weet ik wel maar het is omdat ik het dan kan regelen thuis want morgen moet ik werken:rolleyes:

is het niet zo dat ze het dan gewoon bij het postkantoor afleveren en je het daar kan ophalen?

Damn,ik kijk nu terug op de site van TPG-Post via "Track-&-Trace" en ik zag het volgende staan:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb net een mail verstuurd naar TPG,hopelijk krijg ik dat pakket vandaag nog:mad:

Bij mijn weten woon ik nog altijd op hetzelfde adres:rolleyes:

Retour afzender wilt zeggen, retour afzender..pakketje krijg je vandaag dus niet meer.

je kan beter een mail sturen naar komplett even vragen wat ze op het pakket hebben gezet.

Heb rond 11u gebeld naar Komplett.be en hij ging ervoor kijken wat er verkeerd is gelopen want hij zei zelf dat het niet klopte (maar ik had de indruk dat hij me liever kwijt dan rijk was). Hij ging me terugbellen op m'n GSM maar nog steeds niets gehoord,geen mail,niets.

Vanmiddag ga ik naar de gym en zal daar eens bellen want ik krijg zo het gevoel te krijgen dat ze me aan het lijntje houden:rolleyes:

Kan iemand mij het klantennummer geven van TPG Post?

Ik vind niets van een nummer terug op hun website

PS: Bellen naar Nederland is dat 0031+NUMMER en de 0 van het zonenummer weglaten?

TPG is TNT geworden (effe voor de duidelijkheid)

Indien u een vraag of opmerking heeft over TPG Post of over een van onze producten of diensten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, op telefoonnummer 058 - 233 33 33.

http://www.tpgpost.nl/corporate/bedrijf/contact/index.jsp

Om te bellen naar nederland moet je idd 0031 en dan die 0 weglaten ja dus op

0031 58 233 33 33

zou je ze moeten kunnen bereiken.

Heb gebeld,word steeds van het kastje naar de muur gesmeten....

Via via ben ik mijn pakje op het spoor gekomen (dankzij een vriendelijke mevrouw die overwerkte voor mij tijdens haar middagpauze )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu nog hopen dat het geleverd word vandaag want ik weet niet wat 'Info Container' wil zeggen:(

Aha:D Vanmiddag gelevert..........:D:D:D

Hi
Ik heb ook een bestelling gedaan bij Komplett.be en ik kreeg ook het bericht dat mijn adres verkeerd gescheven is.
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TNT Post 06-12-2006 NEDERLAND
Zending geaccepteerd en gesorteerd in het land van bestemming 07-12-2006 BELGIE
Zending onjuist gesorteerd; aflevering vertraagd 07-12-2006 BELGIE
Zending geaccepteerd en gesorteerd in het land van bestemming 08-12-2006 BELGIE
Zending in distributieroute 08-12-2006 BELGIE
Zending niet uitgereikt - adres incorrect; retour afzender 08-12-2006 BELGIE
Ik heb hen 4 keer geëmaild en kreeg een vermelding dat hun email niet klopte.

Terug
Naar boven