AndroidHealthClinic

Koog aan de Zaan: Sinterklaas niet welkom op cacaofabriek ADM

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Sinterklaas en Zwarte Piet zijn dit jaar niet welkom bij cacaofabriek ADM Cocoa in Koog aan de Zaan. De Amerikaanse eigenaar van het bedrijf is bang dat zij aangeklaagd kan worden voor discriminatie.
Het traditionele kinderfeest kan dus dit jaar niet plaatsvinden in de bedrijfskantine. De goedheiligman en zijn knechten zullen daarom uitwijken naar de Lindenboomzaal in Koog aan de Zaan.

RTVNH - nieuws

Sinterklaas is ook een dikke racist! iig degene die het bij ons altijd speelt wel :)

Ze moeten een keer een zwarte sint maken!

roxxe :roflol:

:sukkeltje:

Wat een onzin zeg

Wat een onzin, amerikanen he

• Topic Starter Topic Starter
Nou.. hier doen ze anders ook aardig mee, met die negerzoen onzin

tja daar staat Tate en Lyle wel een beetje bekend om....

Zullen we anders met de DBB-knokploeg binnendringen, verkleed als Sinterklaas en allemaal zwarte pieten? :D

ik vind dat ook rassistisch van die Amie's !!
Sinterklaas mogen ze van mij binnen laten met die stoomboot, maar die zwarte pieten mogen van mij heus wel thuis blijven :mad:

als Sinterklaas niet had bestaan, waren er niet zo veel pieten in het land nu

hmmm fijne man die sinterklaas krijg je cadeaus maar nooit wat je gevraagd hebt en die weet dan zogenaamd alles :(

ohja weer een typische amerikaanse actie die zijn gewoon jaloers dat wij en de sint hebben en de kerstman

geef ze groot gelijk, het is al langer bekend dat die sint een soort slavendrijver is

geef ze groot gelijk, het is al langer bekend dat die sint een soort slavendrijver is

Yes, vind ik ook :roflol::roflol:, ik laat mijn dochtertje ook mooi niet op de schoot van deze slavendrijver zitten.
Afschaffen die handel !! , en kerstmis ook !! want dat is dezelfde persoon (meestal de oom of de buurman in een kerst of sinterklaas jurk :mad:)

Terug
Naar boven