MuscleMeat

Koolhydraat vrije dranken

Happylife

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m97
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Hey,

Ben nu al een tijdje op dieet. Eiwit rijk, koolhydraat arm. Ik drink me helemaal lam aan thee en water, sochtends half litertje melk. Zijn er hier mensen die mij een alternatief voor water kunnen geven? Overal zit zoveel suiker in en koolzuur bevorderd de training niet.

Ik hoor het graag,

Boyd

cola zero

Crystal clear, drink ik zelf af en toe. Voor de rest light producten

coca+cola_zero.jpg

Koolzuur (en kankerverwekkende zoetstoffen. 39g aspartaam per 100ml) zit heel de dag te hikken van dat spul man... Beetje een zeik post zo, sorry :P

Ja, als we zo gaan beginnen is suiker ook kankerverwekkend, alsook rood vlees / melk en noem maar op :rolleyes:

OT: Drink meestal koffie / thee, met uitzondering vlak voor de training, dan neem ik redbull light, in de zomer iets vaker redbull.
In de avond meestal 1 glas rode wijn, verder water en boven genoemde.

Ja, als we zo gaan beginnen is suiker ook kankerverwekkend, alsook rood vlees / melk en noem maar op :rolleyes:

OT: Drink meestal koffie / thee, met uitzondering vlak voor de training, dan neem ik redbull light, in de zomer iets vaker redbull.

Waarom Red Bull en geen Golden Power oid?

Gewoon puur uit informatie ...

Waarom redbull? Omdat het kan :D
WTF is golden power btw?

Waarom redbull? Omdat het kan :D
WTF is golden power btw?

:roflol: een variant van de Aldi. Weet ik toevallig omdat ik iemand kende die er fan van was, ben zelf nog nooit in de Aldi geweest. Ik drink als alternatief voor red bull meestal Monster of Burn, net iets goedkoper maar kan dr snachts niet van slapen, omdat ik caffeine niet meer gewend ben.
OT ik denk dat je het op water, thee (geen ijsthee:P) en zelfgemaakte vruchtensappen moet doen :P (zitten wel suikers in).

Laatst bewerkt:
Crystal clear! zitten volgens mij ook weinig andere zoetstoffen in.

Water met een bruistablet vitamine c is een optie, liter per dag klaarmaken heerlijk gewoon.

• Topic Starter Topic Starter

Hahah, daarom stond het ook tussen () :P Toevallig van de week op BBC 3 een reportage gezien over diet producten (Enorm lekker wijf als hostess). Aspartaam als suiker vervanger zorgt voor een honger gevoel (proefondervindelijk aangetoond). Je lichaam verwacht na het binnenkrijgen van een zoetstof, energie. Echter in Zero (crystal clear) producten zit vrij weinig energie. Waardoor je lichaam gaat verlangen naar energie en je dus weer honger krijgt. Kan je zeggen "je moet toch eten" maar daar dieet je niet voor...

Die vitamine c tabletten is wellicht wel een idee. Ga het zo is proberen!

Hey,

Ben nu al een tijdje op dieet. Eiwit rijk, koolhydraat arm. Ik drink me helemaal lam aan thee en water, sochtends half litertje melk. Zijn er hier mensen die mij een alternatief voor water kunnen geven? Overal zit zoveel suiker in en koolzuur bevorderd de training niet.

Ik hoor het graag,

Boyd

suiker bevordert de training wel degelijk (en zeker op een koolhydraat arm dieet)

Waarom Red Bull en geen Golden Power oid?

Gewoon puur uit informatie ...

Ozo, nee niet het merk redbull, gewoon en goedkopere variant van AH, 30/40 per blikje volgens mij..

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Hahah, daarom stond het ook tussen () :P Toevallig van de week op BBC 3 een reportage gezien over diet producten (Enorm lekker wijf als hostess). Aspartaam als suiker vervanger zorgt voor een honger gevoel (proefondervindelijk aangetoond). Je lichaam verwacht na het binnenkrijgen van een zoetstof, energie. Echter in Zero (crystal clear) producten zit vrij weinig energie. Waardoor je lichaam gaat verlangen naar energie en je dus weer honger krijgt. Kan je zeggen "je moet toch eten" maar daar dieet je niet voor...

Die vitamine c tabletten is wellicht wel een idee. Ga het zo is proberen!

Mja, dit ervaar ik zelf toch minder, zeker bij producten waar dan ook veel cafeïne in zit.., maar het verhaal klopt wel idd! IMO kwestie van discipline, neem maar een gezonde shake met veel eiwit wanneer je honger krijgt ;)

tomatensap zou een optie kunnen zijn?
Met wat tabasco vind ik dit soms wel oke om te drinken.

wat ook kan: wat citroenen uitpersen en er wat water in pleuren met ijsblokken.

Ik geloof dat dit 2 gezonde opties zijn die in ieder geval laag in KH en Kcal zijn.
Correct me if i'm wrong ^^

Terug
Naar boven