MuscleMeat

Koolhydraat vrije dranken

• Topic Starter Topic Starter
Van het weekend de Crystal Clear geprobeerd, best te doen. Citroen in water vind ik ook erg lekker, echte dorstlesser. Neem het nu mee naar de training ipv plain water.

Waar is dat Slimpie te koop?
Ik heb bij de AH hier gekeken maar ik zag het niet.

Overigens stonden ze van het weekend reclame te maken voor Fanta Zero (casis smaak zeg maar), gratis blikjes, je kent het wel.
Bij alle versies cola (light en zero) proef ik best wel verschil. Maar bij deze niet! En aangezien het ook een zero is, is het ook zero kcal.
Het is net nieuw dus het zal binnenkort wel in de supermarkt staan, maar als het er is dan ga ik het zeker met regelmaat kopen.

de c1000 verkoopt slimpie

Spa rood met limoensap.
Limoensap kan je ook zo in grote flessen halen, scheelt je uitpersen.

Zo lekker!
En in het weekend giet ik er wat wodka bij. Nog steeds koolhydraatvrij ;)

• Topic Starter Topic Starter
Spa rood met limoensap.
Limoensap kan je ook zo in grote flessen halen, scheelt je uitpersen.

Zo lekker!
En in het weekend giet ik er wat wodka bij. Nog steeds koolhydraatvrij ;)

Zuipschuit ;)!

Bedenk me opeens dat ik niet voor niets weinig/geen fruit eet. Koolhydraat bommen, nou valt een limoen wel mee maar koolhydraat vrij is het niet. (idem met de citroen btw, het is weer middag! Wakker worden duurt lang!)

Nou kan je niet volledig voorkomen dat je wat koolhydraten binnen krijgt, alleen iedere keer een beetje word op den duur ook weer veel...

Zuipschuit ;)!

Bedenk me opeens dat ik niet voor niets weinig/geen fruit eet. Koolhydraat bommen, nou valt een limoen wel mee maar koolhydraat vrij is het niet. (idem met de citroen btw, het is weer middag! Wakker worden duurt lang!)

Nou kan je niet volledig voorkomen dat je wat koolhydraten binnen krijgt, alleen iedere keer een beetje word op den duur ook weer veel...

Snelle carbs is prima voor je bij je ontbijt en na je training. Prima moment om ff een banaantje te eten!

citroen uitpersen en mengen met water. Ik dink het elke ochtend ipv appelsap oid wat ik normaal dronk.
Goed en makkelijk weg te zuipen.
succes pik

Zuipschuit ;)!

In een limoen zit 2 g per 100 g, in sap dus nog minder. Zeg dat je zo'n 10 ml sap gebruikt, dan zit je nog niet aan 1 kcal aan koolhydraten. :D

Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ik drink de gehele dag ' the Burner' en dan de smaak kersen, heerlijk en per 500 ML, slecht 8 kcal.

Ideaal voor de cut

AH heeft ook siroop zonder kcal (nouja, 1.7kcal per 100ml, maar het is siroop dus je gebruikt nauwelijks wat)
Kwam er net achter dat ik zo'n fles in mn kast heb staan, bosvruchten smaak.

Best goed te drinken, ook lekker door mn kwark heen! :)

waarom heb ik zo'n gigantische penis?

Terug
Naar boven