Descartes en Lockes onder anderen waren gelovige filosofen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet goedgelovig hoor.
Ik geloof wat ik zelf geloof, en een mening kan je op vele gronden vormen.
Je hebt te weinig mijn posts gelezen, anders had je dat wel geweten.
Descartes en Lockes onder anderen waren gelovige filosofen?
*een leersysteem dat werkt met beloning
*tja kan ik ook een gans pakket mogelijkheden uit mijn duim, waar geen harde bewijzen voor op tafel liggen, daarom maakt het het ook nog niet waar.
Dat je zoiets verzint in de donkere middeleeuwen kan ik nog meeleven, maar in de 21ste eeuw waarin alles netjes open ligt op vlak van menselijk onderzoek en relativisme, komaan kerel, zoek liever eens iets erieus op ipv die obscure hippiesites aftestruimen.

neen hoor je andere posts zijn van dezelfde orde, en op welke andere gronde denk je dan wel een mening te vormen, anders dan empirie en logica?
beide hebben hun God gevonden op irrationele gronden, een modern filosoof (die de positivische school aanhangt) kan dergelijk denken niet meer veroorloven.

Experimenteren en logica komen voort uit het grote DENKEN.
waar kom jij tot die conclusie? filosofie praat allang niet meer over metafysica, en zoals het ooit zo mooi gezegd is: filosofie is de diensmaagd van de wetenschap geworden.
verder ben ik het volledig met Anoniem eens. Je geeft zelf grif toe dat jouw theorietjes op geen enkele grond kunnen gefalcifieerd worden, dus houden ze bij voorbaat geen steek.