Fitness Seller

Koop nooit meer hardware in een winkel zonder eerst op internet te controleren!!!!

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Deze namiddag kwam ik tot de vaststelling dat ik nog maar 8 gb vrije schijfruimte had op m'n pc (van de goeie 300gb), waardoor ik de torrent die ik wou niet meer kon downloaden.

M'n moeder moest vandaag toevallig naar het shopping center hier in de buurt, dus zei ik haar een nieuwe mee te brengen. Toen ze belde had ik de keuze uit 1 van 500, die 99€ koste, en 1 van 1tb die 169 koste. Ik zei haar die van 500 te kopen, maar vond het eigenlijk al aan de dure kant (voor 500gb).

Toen ik een paar minuten later controleerde op internet stond identiek dezelfde overal aan 52-55€ :mad::rolleyes:

Is dus pure afzetterij die winkels als je het mij vraagt.

Haha, mijn pa kijkt op internet voor een nieuwe router. Op voorraad staat er. Hij gaat naar de desbetreffende winkel en krijgt te horen dat ze hem niet hebben, maar wel een alternatief. En die was dus ook gelijk 2 x zo duur! Wat een bitches..

1TB op bol.com is 89 euro

tweakers.net/pricewatch

altijd...ALTIJD eerst ff kijken!

Is geen afzetterij, je had gewoon eerst even op internet moeten kijken, vooral met pc-hardware kan dat echt heel veel geld schelen.

Deze namiddag kwam ik tot de vaststelling dat ik nog maar 8 gb vrije schijfruimte had op m'n pc (van de goeie 300gb), waardoor ik de torrent die ik wou niet meer kon downloaden.

M'n moeder moest vandaag toevallig naar het shopping center hier in de buurt, dus zei ik haar een nieuwe mee te brengen. Toen ze belde had ik de keuze uit 1 van 500, die 99€ koste, en 1 van 1tb die 169 koste. Ik zei haar die van 500 te kopen, maar vond het eigenlijk al aan de dure kant (voor 500gb).

Toen ik een paar minuten later controleerde op internet stond identiek dezelfde overal aan 52-55€ :mad::rolleyes:

Is dus pure afzetterij die winkels als je het mij vraagt.

Je bent tog wel een heel erg verbaal gehandicape keutel als je die schijf Niet geruild krijgt. Is geen probleem;)

• Topic Starter Topic Starter
Je bent tog wel een heel erg verbaal gehandicape keutel als je die schijf Niet geruild krijgt. Is geen probleem;)

Mja, omruilen, kan moeilijk zeggen da tie op internet de helft goedkoper staat, wist wel dat het een redelijk dure winkel was, maar zo duur.. geld terugkrijgen kan ook niet..

Mja, omruilen, kan moeilijk zeggen da tie op internet de helft goedkoper staat, wist wel dat het een redelijk dure winkel was, maar zo duur.. geld terugkrijgen kan ook niet..

Gast verzin wat, wees creatief
- Me moeder heeft verkeerde gekocht en kan de juiste hier niet vinden, iets in die richting;) Krijgt minimaal een tegoed bon

Ik woon vlakbij belgische grens en koop dus ookweleens wat in belgie, en Ruil dus ook weleens wat in Belgie en breng er ookwelleens wat terug;)

Maak zelden mee dat iemand moeilijk doet, en dan nog lullen als brugman. Een klant die terugkomt is belangrijker als een klant waar 1 malig 90€ aan word verdient

Laatst bewerkt:
WTF kan dat niet Belgie? Ik blijf me verbazen

• Topic Starter Topic Starter
Gast verzin wat, wees creatief
- Me moeder heeft verkeerde gekocht en kan de juiste hier niet vinden, iets in die richting;) Krijgt minimaal een tegoed bon

Ik woon vlakbij belgische grens en koop dus ookweleens wat in belgie, en Ruil dus ook weleens wat in Belgie en breng er ookwelleens wat terug;)

Maak zelden mee dat iemand moeilijk doet, en dan nog lullen als brugman. Een klant die terugkomt is belangrijker als een klant waar 1 malig 90€ aan word verdient

Idd, thx, zal hem maandag proberen om te ruilen..

Heb ik ook altijd problemen mee :D

Op Alternate is een goeie deal nu , 89 euro voor western digital elements 1TB, heb er al 2 staan, prima ding.

PS: alles wat je koopt kan je binnen de 7 dagen terugbrengen, staat in de wet.

Seagate 1TB 79 euro ;)

Maar krijg je je geld dan ook terug? Dat is afhankelijk van de voorwaarden vd betreffende winkel.
Dan moeten ze tenminste een waardebon geven. Voorwaarde aan jouw kant is natuurlijk dat je de hele verpakking terugbrengt en het product niet door jou beschadigd werd.

Terug
Naar boven