Fitness Seller

Koppel weigert huwelijk wegens zwarte schepen

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Koppel weigert huwelijk wegens zwarte schepen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Schepen van Burgerlijke Stand Wouter van Bellingen

Een koppel heeft in Sint-Niklaas geweigerd om zijn huwelijk te laten afsluiten door Wouter Van Bellingen (Spirit), schepen van Burgerlijke Stand. Reden voor de weigering is de huidskleur van de bevoegde schepen.

Van Bellingen is de eerste zwarte schepen van Vlaanderen. Nog voor hij officieel aangesteld was als schepen, daagde er een koppel in het stadhuis op dat weigerde voor de zwarte schepen te trouwen.

Fundamenteel racisme
Burgemeester Freddy Willockx (sp.a) weigerde op hun verzoek in te gaan en reageert geschokt. "Dit is een grof voorbeeld van fundamenteel racisme. Als dit zich nog voordoet, kunnen mensen een gesprek aanvragen met alleen de schepen of de burgemeester en de schepen. Maar wij zullen geen millimeter toegeven", aldus de burgemeester van Sint-Niklaas.

"Als mensen mij weigeren als schepen van Burgerlijke Stand bij hun huwelijk, zijn er drie opties: ofwel trouwen ze niet, ofwel verhuizen ze, ofwel aanvaarden ze mij als schepen", zegt Van Bellingen. (belga)

Behoorlijk kortzichtig zeg... :rolleyes:

castratie bij dat koppel aub :)

Belachelijk....lachen man zo'n gospel koor erbij :D

Ik zou er geen probleem mee hebben in ieder geval.

Het was mss om de foto's of video te doen ... of mss was de man
geïntimideerd door de mythe van de grote p*s :D

Tis maar zielig idd ...

Dan niet trouwen toch..

Is schepen zoiets als een ambtenaar ofzo?

aanklagen wegens racisme

wat een varkens...

Wat een gestoorde idioten. Daar kan ik nou echt kwaad om worden. Waarschijnlijk is het stel zelf zwakbegaafd ofzo. Wat hij zelf al zegt: dan trouwen ze maar niet, en hopelijk krijgen ze ook geen kinderen.

Ik zie het probleem niet: Hij is perfect geïntegreerd, heeft gestudeerd en het ver geschopt...
Zo iemand is voor mij een Belg zoals alle anderen...

Misschien heeft dat vrouwtje een slechte ervaring gehad met grote negroide mensen :rolleyes: :D

tis toch belachelijk
het vlaams belang wil dat alle autochtonen integreren
hebben ze nu een voorbeeldalloch, is het nog niet genoeg :rolleyes:
op hun mulle moeten ze motten

tis toch belachelijk
het vlaams belang wil dat alle autochtonen integreren
hebben ze nu een voorbeeldalloch, is het nog niet genoeg :rolleyes:

Wie heeft het nu weer over het Belang?
Der zijn genoeg racisten die op het zonder het Belang doen hoor ...
En dat telt net zo voor allochtonen dan autochtonen

DIT ->

toont maar weer eens dat links net zo geweldadig is dan rechts

Laatst bewerkt:
Mja, zouden ze in een willekeurig Afrikaans land toestaan dat een blanke een huwelijk tussen lokale inwoners voltrekt? Ik zie het zo: als zij het niet aanvaarden dan hoeven wij het ook niet te aanvaarden.

Terug
Naar boven