RWD ecto
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo allemaal, ik train nu bijna een jaar en kom vanaf 55kilo, ik heb nu bijna 20 kilo gegaind met een strak (voedings)schema waarbij ik alle spiergroepen in 4a5 keer per week trainen pak..
echter nu maak ik al een maandje of 2/3 geen echte progressie meer.. en was mijn vraag: zou het beter zijn om nu 2keer per week full body te trainen..
dus ma+di boven/onder(of voor/ achter) en do+vr boven/onder(of voor/ achter)?
ik heb het idee dat ik anders niet genoeg prikkeling/impulsen in mijn spieren krijg..
hebben jullie daar ervarig mee? Is het erg als ik dan doortrain terwijl ik spierpijn heb, ik train echt tot mijn max/spierfalen. graag tips en ervaringen..
echter nu maak ik al een maandje of 2/3 geen echte progressie meer.. en was mijn vraag: zou het beter zijn om nu 2keer per week full body te trainen..
dus ma+di boven/onder(of voor/ achter) en do+vr boven/onder(of voor/ achter)?
ik heb het idee dat ik anders niet genoeg prikkeling/impulsen in mijn spieren krijg..
hebben jullie daar ervarig mee? Is het erg als ik dan doortrain terwijl ik spierpijn heb, ik train echt tot mijn max/spierfalen. graag tips en ervaringen..

.. kracht is wel vooruit gegaan laatste tijd (ondanks korte blessure en herstelperiode (januari-februari)) maar niet noemenswaardig..