Fitness Seller

korte bulk

Coole

Dutch Bodybuilder
Waardering
42
Ben nu bezig met tren ace 75mg 3x pw en methyltren 10mg ed, dit wil ik 6 weken doen en hierna een bulk kuurtje met korte esters, ik dacht aan

1 tm 6 tren ace 375mg pw
1 tm 6 mast prop 300mg pw
1 tm 4 70mg winny ed

10mg Mtren.....heb je paar levers in de koelkast liggen?

• Topic Starter Topic Starter
10mg Mtren.....heb je paar levers in de koelkast liggen?

ik heb hiervoor op 4mg gezeten, oude batch nog. Toen zat ik ook nog aan medicatie voor mijn ontstekingen op mn achterhoofd. heb midden in de kuur bloedtest laten doen en mn lever en nier waardes waren goed volgens de dokter.

En dan geloof je echt dat je 4mg aan methyltren aan het innemen was? Oh boy :rolleyes:

Weet wel welke hij heeft. 10mg daarvan is misschien 2mg MT ;)

zo vreselijk gevaarlijk.Ineens zit er wel 10 in ....

Nee man is van dezelfde maker als die van 2mg caps alleen zijn ze nu 5mg. en heb nergens beweerd dat het USA grade methyl is he ;).

maar hebben jullie commentaar op mijn korte bulk

Ziet eruit als een cut kuur en ik denk dat je na een paar weken libido problemen krijgt zonder testo.

Zou eerder dit doen:
week 1-6 test prop 100mg eod
week 1-6 tren ace 100mg eod

Een bulkkuur met korte esters, hoezo de keuze voor korte esters tijdens een bulk? Op de kuur die je voorstelt zal je wel goed op gaan hoor maar ik ben bang voor je pielemans

Waar komen al die trollen toch vandaan.....

Een bulkkuur met korte esters, hoezo de keuze voor korte esters tijdens een bulk? Op de kuur die je voorstelt zal je wel goed op gaan hoor maar ik ben bang voor je pielemans

Daar maak ik mij geen zorgen over, ik zal hcg mee laten lopen 500iu per week. Ik merk dat ik na een week of 6 altijd een dip krijg tijdens mijn kuur daarom besloten om een korte kuur te nemen.

Ben nu nog 6 weken aan het cutten, wil rond 7/8% komen en dan clean bulk met deze middelen

npp is leuk in combinatie met sust of test-p voor clean bulk

wat een whine over die MT zeg jezus

Wat wil je horen dan? Knallen met die 10mg maar? Doe zelf is je onderzoek.. sowieso tren en methyltren samen is al gekkenwerk..

gewoon doen, wat is nou 225mg tren + wat MT voor een paar weekjes. Mensen stacken grammen met grammen.

verder ziet je korte kuur er ook zeer lekker uit ;)

Wat wil je horen dan? Knallen met die 10mg maar? Doe zelf is je onderzoek.. sowieso tren en methyltren samen is al gekkenwerk..

Nee ik vind het grappig dat jullie beginnen over; Ooh denk je nou dat die 10mg echt 10mg is en zulke shit.

Hoezo gekkenwerk dan? Alsof ik maanden aan mt zit, ik zal totaal van 20 dagen aan mt hebben gezeten dus het valt reuze mee.

Terug
Naar boven