- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor goed doordacht dieet/cutten zou ik lange kuur nemen. voor massa aan te zetten zou ik persoonlijk 8-12 weken op gaan.
korte kuur staat me zeker aan, mss idee voor komende keer

Zou kunnen ligt aan je aas verleden. (doseringen, middel voorkeur)bedoel je dan zo iets als
week 1-4: dboll 40mg/dag
week 1-4: sustanon 250mg eod
weken rust
en dan iets anders...
Dat hoeft dus niet.maar in die 4 weken heb je mee gezet als dat je in een lange kuur zou zetten?
neem nu iemand gebruikt
20ml test
20ml deca
dit alles 10 weken
met jou theorie moet die dan gewoon alles in 4 weken opspuiten?
de dosering word hoger ,de duur van het gebruik minder en de kuurperiode korter maar het blijft even duur en evenveel spul wat je gebruikt...
is het trouwens ook de bedoeling om na te kuren in de tijd dat je off bent? heeft toch eigenlijk weinig nut als je toch meteen terug on gaat...
week 1-5: Test Prop 150mg eod
week 1-5: Dboll 40mg/dag
5 weken rust
week 10-15: Test Prop 200mg eod
week 10-15: trenbolone ace 100mg eod
5 weken rust
week 20-25: Test Prop 200mg eod
week 20-25: Masteron 150mg eod
deze lijkt me wel lekker tans, je kan volgens mij makkelijk 4kg per kuur overhouden en dus op 15 weken kuren 12+kg overhouden als je het zo doet, meestal als je 15 weken aan de gear bent ga je geen 12kg overhouden. maar hoe zit het nu met nakuren en is het dan ook de bedoeling de cycles te herhalen een paar keer of ben ik nu mis?
zo iets? en dan na de laatste cycle nakuren