Fitness Seller

korte kuur/lange kuur ...?

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
ik heb eens een vraagje ivm die lange kuren,

Iemand vanop de fitnis wil met een heel lange kuur beginnen,
nl: w1-18 500mg test e
w1- 10 400mg deca
w10- 18 400mg tren
w17- 20 40mg winny
w14-24 500iu hcg ew

wat denken jullie daar van? is dit niet veel te lang? ik weet dat er hier een paar forum mebers zijn die graag zulke lange kuren doen maar weet niet of het eigenlijk niet of het veel voor- nadelen heeft...

Ik denk dat veel mensen zullen vallen over eerst 10 weken deca en dan nog 8 weken tren... Heb dr zelf geen ervaring mee, maar ligt er denk aan wat zn ervaringen ermee zijn in de geschiedenis.

Oh ja, en ik zou denk de HCG vanaf het begin van de kuur op 500 iu e4d zetten..

Na 6 weken is de rek er voor het grootste gedeelte toch (meestal) al uit, en meestal is het ook vanaf die tijd dat je ballen aardig beginnen te krimpen en je herstel veeeel langer gaat duren en terugval groter zal zijn. Tevens ben je meestal na 5 weken al dat vreten ook wel zat!
Met korte kuurtjes is (als je het mij vraagt) de impact op je lichaam nog vrij klein (vergeleken met een 10 weekse kuur) en dus wat veiliger voor je balletjes etc.
Ik lach gasten uit die 10 kilo aankomen in een 10 weekse kuur, hun rug VOL met acne zit, hun libido tot op de grond zit (zo een 4 weken na de kuur) en vervolgens nog eens 5 kilo afvallen zelfs nog 1,5maand na de kuur....

Dus daarom voor mij geen kuren langer dan 6 weken.....

(ps, natuurlijk kan je een hoop gainen met lange kuurtjes, die erg succesvol maken en de terugval minimaliseren, maar voor mij zijn de neveneffecten te groot)

ik heb eens een vraagje ivm die lange kuren,

Iemand vanop de fitnis wil met een heel lange kuur beginnen,
nl: w1-18 500mg test e
w1- 10 400mg deca
w10- 18 400mg trenbolone
w17- 20 40mg winny
w14-24 500iu hcg ew

wat denken jullie daar van? is dit niet veel te lang? ik weet dat er hier een paar forum mebers zijn die graag zulke lange kuren doen maar weet niet of het eigenlijk niet of het veel voor- nadelen heeft...

Als die gozer ervaren is kan dit een knappe kuur met een mooi resultaat worden.

Hangt ook af van de omstandigheden natuurlijk.

Terug
Naar boven