AndroidHealthClinic

Korte kuur met korte esters.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik zat te denken om over 2-3 maanden een relatief korte kuur (8 wkn) te gaan doen met alleen korte esters.

Ik heb het volgende in gedachten:

Week 1-4: dianabol 40-50 mg/dag
Week 1-8: test prop 100mg eod
Week 1-8: NPP 100mg eod
Week 5-8: tren acetaat 100 mg eod
Week 1-8 : Liquidex 0.5 mg ED

Week 9: clomid 100mg ED + nolva 40mg ED
Week 10+11: clomid 50 mg ED + nolva 20mg ED

Zoals ik al eerder aangaf heb ik de meeste groei in een kuur na 8 wkn wel gehad, is dan ook een mooi moment om te stoppen.

Op of aanmerkingen zijn welkom!

Ben jij niet net off van je vorige kuur met o.a. nnp? No offence, gewoon interesse :) Ziet er voor de rest lekker uit, ga je weer logje bijhouden?

Succes, Arie

vind npp en tren een beetje link vanwege gynos mischien de liquidex vervangen door nolva ofzo, maar dat zal aanzienlijk in je winst schelen

en vanwaar maar 3 weken tren als ik vragen mag ?

Hij doet die tren 4 weken,reus. ;)

Zou het zelf ook liever iets langer zien maar dit kuurtje moet gerust wel leuk resultaat opleveren.

Succes,Levi.

Leviathan zei:
Ik zat te denken om over 2-3 maanden een relatief korte kuur (8 wkn) te gaan doen met alleen korte esters.

:rolleyes: een korte kuur van 8 weken ?

Ik weet niet hoor, maar 8 weken is standaard, 12 is lang, nog langer... doe je of wedstrijden of je gezondheid interesseert je geen reet.
Een korte kuur is dus 2-4 weken

Rico

• Topic Starter Topic Starter
ArieWillem zei:
Ben jij niet net off van je vorige kuur met o.a. nnp? No offence, gewoon interesse :) Ziet er voor de rest lekker uit, ga je weer logje bijhouden?

Succes, Arie

Dit kuurtje is pas voor over 2-3 maanden, dan heb ik wel weer aardig wat rust gehad.

dutch windmill zei:
:rolleyes: een korte kuur van 8 weken ?

Ik weet niet hoor, maar 8 weken is standaard, 12 is lang, nog langer... doe je of wedstrijden of je gezondheid interesseert je geen reet.
Een korte kuur is dus 2-4 weken

Rico

Idd....8 wkn is vrij standaard, alleen kuren de meeste mensen met lange esters, waardoor je kuur eigenlijk al gauw 10 wkn duurt, tenzij je in week 6 de laatste spuit zet.

2-4 wkn kuren heeft niet zo veel zin voor mij omdat ik tot de 6-7e week de meeste gains pak.

Levrone@ zei:

Nee, nolva+clomid werken prima bij mij, daarnaast blijven mn noten tijdens het kuren wel op normale grootte.

Nandrolone Phenylprop.

Kortwerkende Deca

Ik denk dat het voor de meeste mensen geld dat er na een week of 6-7 weinig winst meer wordt geboekt.

De winst van de laatste weken is dat de gewonnen massa beter blijft zitten.

Terug
Naar boven