AndroidHealthClinic

kortere boldenone?

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
bestaat er ook een korte boldenone variant? en dan bedoel ik zo iets als boldenone enath.
het idee van 10 weken lang kuren, drie weken overbruggen en dan nakuur staat me niet echt aan. ben je onderhand 16 weken bezig. 2 kuren per jaar en jij bent 32 weken bezig met rommelen met je hormoonhuishouding. is meer dan een half jaar! verder lees ik ook dat de groei er na 6 weken uit is waarom dan nog 7 weken wachten met je nakuur?
als dat er niet is, is dan kort werkende nandrolone (nnp?) een alternatief? en is die nnp (?) er van g.s.? wat zijn hiermee de ervaringen?
heel wat verhalen, die mij bij het studeren naar binnen schoten.
brand maar los!!
gr d

dennis999 zei:
bestaat er ook een korte boldenone variant? en dan bedoel ik zo iets als boldenone enath.
het idee van 10 weken lang kuren, drie weken overbruggen en dan nakuur staat me niet echt aan. ben je onderhand 16 weken bezig. 2 kuren per jaar en jij bent 32 weken bezig met rommelen met je hormoonhuishouding. is meer dan een half jaar! verder lees ik ook dat de groei er na 6 weken uit is waarom dan nog 7 weken wachten met je nakuur?
als dat er niet is, is dan kort werkende nandrolone (nnp?) een alternatief? en is die nnp (?) er van g.s.? wat zijn hiermee de ervaringen?
heel wat verhalen, die mij bij het studeren naar binnen schoten.
brand maar los!!
gr d

je zoekt een kortere boldenone variant en doelt dan op enanthate? enanthate is een LANG werkende ester dus.............
zoals ik lees heb je weinig tijd en wil je niet bepaalt de tijd nemen voor de nakuur en tussenliggende periode om je lichaam rust te gunnen.
er zijn wel kort werkende boldenone varianten, maar zijn moeilijk aantekomen .
beste optie voor je zou kunnen zijn om te kiezen voor nandrolone phenylpropionaat das een erg kort werkende nandrolon variant die minder vocht vast houdt dan de normale nandrolone decanoate.

succes

Je zou boldenone base kunnen zien te krijgen. Hier in NL kun je het waarschijnlijk vergeten, maar wellicht zijn er Amerikanen bereidt je het toe te sturen. Er zijn Amerikaanse zelfbrouwers die het maken.

Zoek ff wat op US boards, en gij zult vinden. Het is overigens zeeeer snel uit je lichaam, dus dat wordt minstens elke dag, danwel meerdere malen per dag injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
pipo zei:
je zoekt een kortere boldenone variant en doelt dan op enanthate? enanthate is een LANG werkende ester dus.............

goed lezen: zoek kortere variant van boldenone undec. bij mijn weten is enath. toch nog altijd korter werkend

zoals ik lees heb je weinig tijd en wil je niet bepaalt de tijd nemen voor de nakuur en tussenliggende periode om je lichaam rust te gunnen.

goed lezen: heb wel veel tijd en wil ook rusten. alleen is als je twee keer per jaar kuurt met zulke middelen mijn inziens te heftig voor t doel.

er zijn wel kort werkende boldenone varianten, maar zijn moeilijk aantekomen .
beste optie voor je zou kunnen zijn om te kiezen voor nandrolone phenylpropionaat das een erg kort werkende nandrolon variant die minder vocht vast houdt dan de normale nandrolone decanoate.
succes

kijk daar heb ik wat aan ;)

nou ja zeg is citeren van pipo niet goed gegaan :mad:
navy: gebruik je dan enath. prop enz?

nou ja zeg is citeren van pipo niet goed gegaan :mad:

navy: gebruik je dan enath. prop enz? zou je eens een typisch "navy"kuurtje kunnen opsturen of posten lijkt me interessant

gr d

Navy zei:
nandrolone phenylpropionaat zal trouwens GEEN minder vocht vasthouden dan de deconate versie. Het ester zegt verder NIETS over de werkendestof.
Het blijft nandrolone, dus de aromatase zal er NIET meer of minder op worden.

hey bro,

Of je een kort of langwerkende ester gebruikt heeft wel degelijk invloed of je meer of minder vocht vasthoudt. Dit alles heeft te maken met de schommelingen in je hormoonspiegel. Als je een langwerkende ester goed gebruikt heb je dit dan weer onder controle. Stel men neemt 750 mg enanthate per week en zet dit alles op bvb woensdag zal je enorme schommelingen hebben. gebruik je daarentegen ma-woe-vrijdag zullen je bloedwaarden een stuk stabieler zijn, maar zo stabiel als dat je propionate of phenylpropionate elke dag of om de dag zet zal je ze niet krijgen..

stabielere bloedwaardes is minder vocht, minder bijwerkingen en meer resultaat..

Grt. Rico

Okay laat ik het anders formuleren...

we hebben het over aromatiserende middelen dat zijn we met elkaar eens...van trenm en winstrol zal je bijna geen vocht vasthouden..laten we testosteron als voorbeeld nemen...

Minder stabiele bloedwaardes dus pieken en dalen geven een verschillende mate van oestrogeen omzetting..2 dagen een hele hoge bloedwaarde zal resulteren in hoge omzetting in oestrogeen ==> een hogere bloeddruk, vocht en allerlei andere vervelende zaken...als je dit op een constant peil houdt zal dit vele male minder zijn...

Rico

Als we het hebben over aromatase moet ik me toch evenn inmengen. Een hobby van mij :D .

Ik geloof niet in extra vocht door heftige schommelingen van het AAS-nivo in je bloed.
Dat wil niet zeggen dat die schommelingen gewenst zijn, integendeel.
Maar ik zit toch op dezelfe lijn als Navy

Het gaat er mijns inziens on HOELANG en HOEVEEL de AAS effectief in je bloedbaan is. En dan geldt" hoe langer en hoe meer in je bloed des te meer aromatisering naar oestrogen en dus vochtretentie.

Andere stelling van Elmo:

8 weken een lange ester is anaboler en effectiever dan 8 weken van dezelfde stof en dosering maar met korte ester.
Of moet dat in een aparte thread?

Peace!

8 weken een lange ester is anaboler en effectiever dan 8 weken van dezelfde stof en dosering maar met korte ester.

En dan komen er weer 10 aanzetten met: 'Producten met een lange ester moet je maar beter veel langer dan 8 weken zetten, dat is beter!'

En zo zijn we de draad kwijt.
Ik denk maar zo: Er is géén methode die anabool gedrag bij iedereen gelijk stelt.
Persoon A kan veel beter op Nandrolone decanoate gaan dan persoon B, die het tegenovergestelde merkt.
Testosterone enanthate zet meer vocht aan dan proprionate, niet omdat de ene met 'e' begint en de ander met 'p' maar simpelweg om het verschil van ester.
Test=test? Prima maar het ei eromheen bepaalt blijkbaar wél je vocht-retentie.

@Windmolen: Bedankt voor deze les, ik zal niet meer 'bouncen' met 5ml-volle spuiten in 1 keer...;)

Terug
Naar boven