XXL Nutrition

Koude snikkel met fietsen

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik woon 6 a 7 km van mijn werk en fiets het liefst er heen. Maar met dit weer is het lastig, de kou boeit me niet zo maar mijn Duitse helm blijft de hele dag gloeien en het lijkt steeds of ik moet zeiken.

Ik dacht eerst dat ik blaasonsteking had maar de dokter heeft het onderzocht en kan niks vinden. Hou de boel warm als je gaat fietsen zei hij. Ja goed advies maar hoe doe je dat?

Ik doe al een extra shirt aan die ik dan in mijn broek over mijn zaakje heen trek maar dat helpt niet. Misschien maar gewoon een olifanten slip om mijn snikkel doen?

Ik woon 6 a 7 km van mijn werk en fiets het liefst er heen. Maar met dit weer is het lastig, de kou boeit me niet zo maar mijn Duitse helm blijft de hele dag gloeien en het lijkt steeds of ik moet zeiken.

Ik dacht eerst dat ik blaasonsteking had maar de dokter heeft het onderzocht en kan niks vinden. Hou de boel warm als je gaat fietsen zei hij. Ja goed advies maar hoe doe je dat?

Ik doe al een extra shirt aan die ik dan in mijn broek over mijn zaakje heen trek maar dat helpt niet. Misschien maar gewoon een olifanten slip om mijn snikkel doen?

1.Trek jezelf af net voordat je gaat fietsen.
2.Laat je testen op HIV
3.een aantal boxers over mekaar heen.
4.Niet zeiken en gewoon fietsen :D

525364660_29b3f552ce_t.jpg

:thumbup:

trek je moeders badmuts over jouw zaakje of stop een kruik in je boxer.

thermoboxer?

steek in sjaal in je short, komt op het werk ook héél indrukwekkend over

Ik zit in hetzelfde schuitje. Fiets ook elke dag 7 km door de kou. Had vanmorgen bijna niks meer over, alles was gekrompen :(

Blokker had voorgaande jaren van die hot-weet-ik-veel-gevallen. Zat een chemische troep in zodra je dan dat ijzertje erin paar keer klikt word het massief en warm voor een bepaalde tijd.

Kostte vorig jaar een paar euro ofzo , goede survival zaak verkoopt de betere (en dus duurdere) versies van deze troep. Na gebruik in kokend water pleuren en je kan het opnieuw gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter

Blokker had voorgaande jaren van die hot-weet-ik-veel-gevallen. Zat een chemische troep in zodra je dan dat ijzertje erin paar keer klikt word het massief en warm voor een bepaalde tijd.

Kostte vorig jaar een paar euro ofzo , goede survival zaak verkoopt de betere (en dus duurdere) versies van deze troep. Na gebruik in kokend water pleuren en je kan het opnieuw gebruiken.

Goede tips zal het eens gaan proberen!

hahhaa shutter heeft het antwoord geloof dat motorrrijders dat vroeger ook deden

Al eens van tijgerbalsem gehoord? :D

Amputatie is overigens ook een optie , als je jezelf daartoe zet heb ik nog wel een paar instructie video's voor je :D

dat is veel te heet man,

wat mij betreft is de oplossing: lange onderbroek! Thermobroek (goedkope ski dingen bij scapino te halen) of gewoon een pyjamabroek over je boxer die je later op de plee weer in je tas stopt ofzo!

enjoy :)

je moet anders naar een campingwinkel of een sportzaak, daar verkopen ze thermo ondergoed. zullen ze ongetwijfeld ook wel iets hebben voor een koude snikkel

check ook of je gulp goed dicht zit voor je op de fiets stapt :sukkeltje:

Plasser tussen de bilspleet stoppen?

je hand er voor houden , helpt bij mij altijd !

Terug
Naar boven