Fitness Seller

Koude snikkel met fietsen

Ik fiets elk dag 34km, nooit ergens last van.

(En ja, da's buiten, in de vrieskou, op een hoge dijk die veel wind vangt, ..)

Het went vanzelf. ;)

Koop een auto.

Als ie lang genoeg is: stop 'm in je mond? (dubbel nut)

heb da ook regelmatig voor, wel in koersbroek, gewoon hele zaakje in een washandje stoppen, lach maar zoveel je wil maar je krijgt er lekker warme ballen van ipv sneeuwballen :D

ik weet het doet op den duur echt pijn daarom moet je wel iets doen he :D

Raar is dan mij lul niet/nauwelijks gaat krimpen maar me ballen wel.
Mijn lul krimpt alleen als ik heel moe ben tijdens trainingen.

alsjeblief :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of je hebt ze in iets leukere outfit ook :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:kerst:

gewoon lekker aftrekken tijdens fietsen, wordt die wel lekker warm van en het is ook leuk :)

:roflol: een topic over Jesaja de held wordt gesloten maar dit topic blijft open :roflol:

Niet buiten de gulp laten bungelen, sjaakie naarbinnen en rits dicht helpt ook wel ;) .

wat voor een woesie ben jij moet elke dag 8-9 km naar het werk en ga noch steeds in mijn korte broek fietse hoor :D niks koud . Enkel een muts en handschoene aan die krijgen wel koud dus beetje tanden bijten wen je vanzelf aan de koud .

of anders gebruik je een plastic tas, maakt een beide kanten een opening, trekt het aan en het zit als een luier. het houdt tenminste wel wind tegen:). god ow god wat ben ik creabea.

Ik heb vaak op de fiets een slaaplul, helpt daar ook iets tegen?

• Topic Starter Topic Starter
wat voor een woesie ben jij moet elke dag 8-9 km naar het werk en ga noch steeds in mijn korte broek fietse hoor :D niks koud . Enkel een muts en handschoene aan die krijgen wel koud dus beetje tanden bijten wen je vanzelf aan de koud .

ik heb het niet koud ik krijg pijn aan me duitse helm en die heb is s'avonds soms nog nodig.

kijk gewoon naar de kont van de vrouw die voor je fietst.

Terug
Naar boven