ruytinx
Novice
- Waardering
- 0
Hallo , even in t kort ,ik volg dbb al een hele tijd , heb wel nog niet veel gepost , niet veel tijd door veel te heffen
wel alles gevolgd ,
maar t is wel tijd dat ik nu wat begin te posten , beschik toch over een zestal jaar ervaring nu dus..... , vooraleerst ik kom vrij snel aan , en ben gestart met bb toen ik 102 kg woog met 28% vet , afgevallen naar 77kg en 8% vet en sta nu op 82kg met 15% , ik ben 1m82 groot ,
nu heb ik het volgende probleem , ik eet nu sinds een maand terug heel proper en train 3 keer per week full body ,
ondanks dit alles bouw ik vrij weinig massa op en verlies ik aan kracht ?? bankdrukken zakt ipv. stijgt , mijn voedingsschema is als volgt ,
08,00u - 100 gr havermout 50gr brinta 300ml magere melk en 1scoop WHEY
10,00u - 200 gr magere yochurt 2 stukken fruit erdoor
12,00u - 4 sneden volkoren met 100 gr kipfilet en een rauwe paprika
15,00u - Whey shake met water gemaakt voor het trainen (1scoop)
16,30u - Whey shake met water gemaakt en 1 appel direkt na training (1 scoop)
18,00u - 125 gr gekookte rijst of pasta met 150 gegrilde kip of kalkoen of ter afwisseling burgers gegrild van mager rundsgehakt ,of zalm, 300 gr wortelen of broccoli gekookt
20,00u - 200gr magere kwark en 30gr notenmengeling of tonijn in eigen nat (1blik )met anannas schijven (natuur)
22,00u - shake met 1 scoop whey en water
ik drink tussen 2 en vier liter water per dag , twee blikjes cola licht , en twee koffies ,
voor zover ik denk is mijn voeding toch ok ? of eet ik te weinig ?
ik kom wel vrij snel vet aan rond mijn middel en op de borst , dus qua Kh. moet ik denk ik wel oppassen , ik twijfel gewoon of ik met dit schema kracht en massa kan opbouwen en tamelijk droog blijven , jullie gedacht ?
PS. train ze !
wel alles gevolgd ,maar t is wel tijd dat ik nu wat begin te posten , beschik toch over een zestal jaar ervaring nu dus..... , vooraleerst ik kom vrij snel aan , en ben gestart met bb toen ik 102 kg woog met 28% vet , afgevallen naar 77kg en 8% vet en sta nu op 82kg met 15% , ik ben 1m82 groot ,
nu heb ik het volgende probleem , ik eet nu sinds een maand terug heel proper en train 3 keer per week full body ,
ondanks dit alles bouw ik vrij weinig massa op en verlies ik aan kracht ?? bankdrukken zakt ipv. stijgt , mijn voedingsschema is als volgt ,
08,00u - 100 gr havermout 50gr brinta 300ml magere melk en 1scoop WHEY
10,00u - 200 gr magere yochurt 2 stukken fruit erdoor
12,00u - 4 sneden volkoren met 100 gr kipfilet en een rauwe paprika
15,00u - Whey shake met water gemaakt voor het trainen (1scoop)
16,30u - Whey shake met water gemaakt en 1 appel direkt na training (1 scoop)
18,00u - 125 gr gekookte rijst of pasta met 150 gegrilde kip of kalkoen of ter afwisseling burgers gegrild van mager rundsgehakt ,of zalm, 300 gr wortelen of broccoli gekookt
20,00u - 200gr magere kwark en 30gr notenmengeling of tonijn in eigen nat (1blik )met anannas schijven (natuur)
22,00u - shake met 1 scoop whey en water
ik drink tussen 2 en vier liter water per dag , twee blikjes cola licht , en twee koffies ,
voor zover ik denk is mijn voeding toch ok ? of eet ik te weinig ?
ik kom wel vrij snel vet aan rond mijn middel en op de borst , dus qua Kh. moet ik denk ik wel oppassen , ik twijfel gewoon of ik met dit schema kracht en massa kan opbouwen en tamelijk droog blijven , jullie gedacht ?
PS. train ze !