XXL Nutrition

Krachtverlies

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Ik had sindskort een polsblessure opgelopen, nu gaat het beter.
Heb 2 weken niet mijn borst kunnen trainen en vandaag kon ik het doen zonder al teveel pijn maar ik kon minder kg pakken dan normaal:mad:

Is dit normaal? Moet mijn borst weer even wennen of komt het nog steeds door mijn pols?

Hoeveel minder precies?

kan je niet proberen wat minder druk op je pols te zetten en het iets meer uit je borst te halen? en is je pols wel helemaal hersteld dan?

Deed je Bench Press?

• Topic Starter Topic Starter
Dumbbell press kan ik nu 6 kg minder
kan je niet proberen wat minder druk op je pols te zetten en het iets meer uit je borst te halen? en is je pols wel helemaal hersteld dan?
Niet helemaal denk ook dat ik dit altijd zal voelen zolang ik zal trainen.(nu doet het niet erg pijn)

Jah en dumbbell press

• Topic Starter Topic Starter
Opzich is het logisch dat als je even niet hebt getraint je kracht achteruit gaat.
Maar als je dumbbell press doet en je kan de dumbbells niet omhoog krijgen, al voor je begint te 'pressen', dan ligt het aan je polsen.

Heb iets van 2 a 3 weken rust gehouden nu gaat het beter.
Nog een vraag wat me heel lastig maakt namelijk ik heb echt heel erg last van scheten.
Thuis kan het nog wel maar ik werk ook nog ik moet letterlijk om de 5 min eentje laten wat verschrikkelijk stinkt.
Door wat kan dit komen??

Ik eet btw 3 eieren s''avonds na het werken

Heb iets van 2 a 3 weken rust gehouden nu gaat het beter.
Nog een vraag wat me heel lastig maakt namelijk ik heb echt heel erg last van scheten.
Thuis kan het nog wel maar ik werk ook nog ik moet letterlijk om de 5 min eentje laten wat verschrikkelijk stinkt.
Door wat kan dit komen??

Ik eet btw 3 eieren s''avonds na het werken
Welcome to the club:D

Volgens mij scheet je de overtollige eiwitten niet uit. Komt door het eten van veel meer eiwit rijk eten. Verder niet echt een probleem om je heel erg druk over te maken lijkt me.

Terug
Naar boven