Fitness Seller

krakende gewrichten

Vinyard

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb erg vaak sinds ik met zware gewichten train, dat ik gewrichten heb die kraken, bv bij het buigen van een arm of het bewegen van de pols. Heeft iemand dit ook en duidt dit op verkeerd trainen? Of is het gewoon het logsiche gevolg van hard trainen. Kijk, mijn pols is slechts 17,5 cm in omtrek en ik doe bv mijn incline db bench met 24 kg in elke hand. Dan denk ik soms wel 'is dit nog verstandig?' (terwijl ik de oefening redelijk easy, met 3 sets van 10 doe).

Mijn pols in omtrek is nog een halve centimeter kleiner dan die van jou en de incline pak ik met 34kg per hand maar heb nog nooit geen gekraak gehoord in me pols ofzo..Ik heb er verder ook geen last van gehad sinds ik train

dat kraken kan op zicht geen kwaad. bij mij kraakt m'n schouder al vanaf dat ik een maand met gewichten train. Als ik door m'n knieën zak heb ik 't ook en m'n rug kan ik ook zelf kraken.

dat kraken kan op zicht geen kwaad. bij mij kraakt m'n schouder al vanaf dat ik een maand met gewichten train. Als ik door m'n knieën zak heb ik 't ook en m'n rug kan ik ook zelf kraken. Zolan ghet maar geen pijn doet....

Terug
Naar boven