MuscleMeat

krakende lichaamsdelen

spike2312

Cool Novice
Waardering
0
ik heb de laatste tijd enorm veel last van krakende lichaamsdelen, iemand hier ook last van . ik lijk wel een oude trap als ik rondwandel

heb ik ook vooral als ik net wakker word.. me rug en als ik me armen strek kraakt alles. maar ken geen kwaad (denk ik) ik weet niet beter.. hoewel het sinds KT wel stijver word .. maar het doet geen pijn dus denk nie dat het problemen geeft.. goed rekken sochtends en je heb er geen last meer van

ik heb het als ik men kuiten doe, dat het een geluidje maakt, heel raar,

Ja, hierzo kraakt ook alles.

Zolang het geen pijn doet is er niks aan de hand, je zou kunnen overwegen een chondrite/ glucosamine supplement te kopen.

Slijtende gewrichten?

S'morgens een glaasje warme kruipolie doet wonderen.

ik heb er deze winter ook erg last van, kraakt ook een en ander als ik train, maar ja, ik heb al aantal jaren gewrichtsarthrose ( ouder worden he), en is een koudere winters dan de laatste jaren, en ben postbode....
zal ook een supplementje ervoor beginnen gebruiken

heb ik ook vooral als ik net wakker word.. me rug en als ik me armen strek kraakt alles. maar ken geen kwaad (denk ik) ik weet niet beter.. hoewel het sinds KT wel stijver word .. maar het doet geen pijn dus denk nie dat het problemen geeft.. goed rekken sochtends en je heb er geen last meer van

stijver worden heeft te maken met de groei van de pezen. sjah logisch bij krachttraining. en dan word er natuurlijk ook getrokken aan de gewrichten wat best een beetje mag/kan kraken. geen punt.

zodra het pijn doet is het een ander verhaal!

idd, die pezen zitten er bij mij ook wel voor iets tussen, ben dus pas op 42j begonnen, is normaal dat die pezen bij mij wat meer tegenpruttelen dan bij jonge gasten, enfin soit, no pain, no gain

pijn doet het zeker niet, maar na men warm-up is het helemaal weg, alleen als ik begin, dan effetjes

ja ik heb ook last van krakende gewrichten. bij mij is het alleen in mijn schouders. met lat pull downs bijvoorbeeld wanneer ik door het dooie punt heen ga. het kraak heel erg als ik rondje met mijn armen draai enzo maar het doet geen pijn. lijkt me alleen niet helemaal top. ga binnenkort naar de dokter ff naar laten kijken ik post wel wat de uitkomst is...

gr scan

sinds ik glucosamine gebruik heb ik hier minder last van.

glucosamine, zal ik onthouden

• Topic Starter Topic Starter
glucosamine ga ik ook eens proberen, het doet niet echt pijn maar is vooral lastig

Knieen kraken door artrose, is geen gehoor als ik een trap op loop:D
Linker schouder en voet beginnen ook al, kan geen glucosamine tegenop...
Ik zal toch maar voor die kruipolie gaan Yin;)

M'n knien kraken ook van tijd eens, en vooral als ik moet opstaan dan hoor je het toch lekker kraken, vind het toch maar raar voor mijn leeftijd (23)

mijn rechterknie kraakt als ik squat, verder nooit, maar doet geen pijn of zo, dus gewoon doorgaan....

Hier ook krakende gewrichten, ik weet niet beter altijd al gehad.
Het schijnt dat het lucht is wat ontsnapt en dat veroorzaakt het geluid ???

Mijn dokter zij zolang het geen pijn doet is er niks aan de hand.
Is altijd wel een leuk gehoor, als ik mij uitrek hoor je alles kraken hahaha levert soms wel eens leuke reactie's op :D

Terug
Naar boven