Fitness Seller

Krankzinnig wijf bij de rijdende rechter (video)

TheJizz

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m78
Massa
78kg
Laatst bewerkt:
hahaha dit is echt grappig zeg :D

is toch niks grappigs aan en vind niks krankzinnigs aan die vrouw behalve haar kledingstijl dan :D

Die vrouw met haar paarse blouse vond ik enger , wat een rare vrouw , " nou ja tot strakjes ..."

Dat wijf staat echt strak of niet?

Die is echt helemaal wauz..

Gister avond gezien ja..in de studio was ze net zo maf aan 't doen

Hahaha ja die blikken van haar in de camera echt epic :roflol:

zag het net ja
wat een gek haha

• Topic Starter Topic Starter
Net even iedereen hiero karma gegeven

Zal je buurvrouw zijn, zou echt helemaal gek worden :roflol:

Had dat huis echt vol gepompt met koolstofmonoxide, wat een idioot.

Echt een pillenkop jonge :roflol: en fcking paranoia de hele tijd. "Ze gluren constant bij me naar binnen!" Bish die schutting is 2.20 hoog, daar kijkt niemand over heen, neem een valium en STFU

Wij hadden een tijd buren die heel de tijd zaten te schreeuwen, tegen elkaar, tegen hun kinderen. Op de laatste dag wilde die vent zijn huis in brand steken... Gelukkig van verlost nu.

Hahaha zie dat achterlijke wijf rennen dan joh, wat een triestheid :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:29 ----------

Ik heb het filmpje gekeken en ik zie het al. Deze mensen moeten allemaal gaan trainen. Hebben allen een zwaar testosteron tekort. :trollface:

Dafuq?

Ik zou knettergek worden van zo'n buurvrouw, ik weet niet wat ik zou doen maar pffff... Die hoort in een speciaal soort buurt voor krankzinnige ofzo

Episch programma, dat wijf is echt knettergek. Snapte er tbh geen fl**ker ban :o

kom maar op met die nachtmarries van dat mens vanavond :)

Schrijnend. Wijf is zo geisoleerd dat er niemand tegen haar zegt dat ze psychitrische hulp nodig heeft.

Terug
Naar boven