Fitness Seller

Krankzinnig wijf bij de rijdende rechter (video)

Wel een mooi groen jasje.

@invorm: ik denk dat ze al psychiatrische hulp krijgt. Later in het programma komt een "vriendin" van haar aan het woord die vrijwel zeker een hulpverlener is.

Ik heb hem gister ook gezien op tv.
Ik lag helemaal in een deuk:roflol:

Wel een mooi groen jasje.

@invorm: ik denk dat ze al psychiatrische hulp krijgt. Later in het programma komt een "vriendin" van haar aan het woord die vrijwel zeker een hulpverlener is.

Je hebt gelijk. Had na mn post pas 1 minuut gezien. Iedereen ziet dat daar een flinke schroef is uitgevallen. Ik kan niet stoppen met kijken, ****ing gek :D

Haha echt een prachtig programma! en zeker deze aflevering!

Jezus, heeft ze dan serieus niemand die haar verteld dat ze normaal moet doen?

Jezus, heeft ze dan serieus niemand die haar verteld dat ze normaal moet doen?

Overduidelijk iemand die een persoonlijkheidsstoornis heeft. Mijn gok zou 'borderline' zijn. Ze kan er waarschijnlijk niet heel veel aan doen dat ze nu zo de pan uit flipt. Sowieso een raar wijf, maar die buren hadden d'r ook gewoon met rust moeten laten als ze daarom vraagt en obv iets mis met haar is.

Die staat volgens mij strak van de medicatie.

Ben nu de uitzending aan het bekijken via uitzending gemist.

Haha die aflevering was EPIC :D
zelden zo gelachen om een programma op de publieke omroep!

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 19:57 ----------

HAHAH die b*ch is on her ROIDRAGE LIKE ****

hahahahah ik ga weer helemaal stuk.
Dat stukje bij de rechter zelf; "NEE ik zei geen teringwijf, ik zei K/\NK3RWIJF!!!!"

hahahaah sick, ik lag gevouwen onder mn bank

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die rijdende rechter, tja. Ik vind het nou niet echt een rechter. Beetje een knuppeltje. Je zou m maar voor je hebben in een zitting.

Whahaha lijkt wel een jongere versie van mijn buurvrouw. Die belde 2 jaar geleden nog de politie omdat ik met 2 vrienden in de tuin zat te bbqen om 19:00. Vervolgens kwam haar zoon 46 (die nog bij zijn moeder van 77 woont) ons even bedreigen dat hij alles kort en klein zou slaan :roflol:
Nu al anderhalf jaar geen contact meer met die mafkezen, werkt prima.

Wie zou haar alsnog doen? serious awnsers plz

Haha,das toch wel een brug te ver :)

Nou het is niet de knapste vrouw nee :p maar ook lullig om dr zo belachelijk te maken.

Wie maakt haar belachelijk dan?

Terug
Naar boven