jaja
Heb ook Krav Maga gedaan. Heb er goede dingen en slechte dingen uit gevonden.
goed
- je leert omgaan met stress-situaties Klopt
- je moves zijn intuitief en onthou je gemakkelijk omdat ze gedrilld worden
Klopt omdat ze langzaam in je natuurlijke reflex komen
slecht
- geen grondgevecht Klopt
- tegen iemand die goed kan vechten en judo/boks/mma beheerst zal je gedomineerd worden, een dronkaard zal je met gemak verslaan.
BULLSHIT voor geen meter ik weet niet waar jij krav doet maar ik doe het nu bijna 2 jaar me broer is instructeur dus ik krijg vaak dingen wat sneller mee.
als je iemand heb die goed krav kan en iemand die goed mma kan ja ? ja als je dan MMA gaat doen verlies je omdat er regels zijn ga je zonder regels vechten ( de momenten dat het echt uit maakt wat je doet) dan wint de persoon die krav maga doet
- messen ontwapenen is echt bullshit en levensgevaarlijk
Ook hier moet ik echt wat op zeggen want hier klopt ook niks van
als je bij het KMG zit of IKMF krijg je de goede technieken om jezelf te verdedigen zit je bij krav maga worldwide dan ben je gewoon al een mong**l dat je daar zit.
ik kan nu een mes ontwapenen zonder gestoken te worden.
getest met van de shock knives
krav is een goede aanvulling als je mma doet, gewoon voor dat zelfverdedigen
Heb ook Krav Maga gedaan. Heb er goede dingen en slechte dingen uit gevonden.
goed
- je leert omgaan met stress-situaties Klopt
- je moves zijn intuitief en onthou je gemakkelijk omdat ze gedrilld worden
Klopt omdat ze langzaam in je natuurlijke reflex komen
slecht
- geen grondgevecht Klopt
- tegen iemand die goed kan vechten en judo/boks/mma beheerst zal je gedomineerd worden, een dronkaard zal je met gemak verslaan.
BULLSHIT voor geen meter ik weet niet waar jij krav doet maar ik doe het nu bijna 2 jaar me broer is instructeur dus ik krijg vaak dingen wat sneller mee.
als je iemand heb die goed krav kan en iemand die goed mma kan ja ? ja als je dan MMA gaat doen verlies je omdat er regels zijn ga je zonder regels vechten ( de momenten dat het echt uit maakt wat je doet) dan wint de persoon die krav maga doet
- messen ontwapenen is echt bullshit en levensgevaarlijk
Ook hier moet ik echt wat op zeggen want hier klopt ook niks van
als je bij het KMG zit of IKMF krijg je de goede technieken om jezelf te verdedigen zit je bij krav maga worldwide dan ben je gewoon al een mong**l dat je daar zit.
ik kan nu een mes ontwapenen zonder gestoken te worden.
getest met van de shock knives
krav is een goede aanvulling als je mma doet, gewoon voor dat zelfverdedigen
---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 20:34 ----------
Ben ik mee eens. Is wel leuk voor wat extra conditie enzo, maar verder is het wel een beetje overrated :/
en daarom gebruik de csi/fbi/begint de politie er mee/ de focking Mossad/Shayetet 13 om een wat beteren conditie te krijgen -.- jongens toch.
Eerst research dan je bek open doen
Shayetet 13 staat op nr3 van world best special forces wonder why that is.
1 fact. waarom denk je dat er geen wedstrijden zijn ? omdat je iemand helemaal de t*ring in trapt binnen 10 seconden als je het goed doet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]