jayarade
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
ik ben van weekend na antwerpe gegaan om wat b12 te halen maar ik heb maar 13 breek ampules dus das niet genoeg..nu ging ik naar me huisarts toe om te vragen of ik het via heb kon krijgen op recept want tg astig telkens na antwerpen te gaan.
nu kreeg ik een preek over dat hij het weigerde en dat het letterlyk totaaal geen zin had om het te nemen omdat het tg niet werkt. hy was er helemaal van overtuigd dat er geen enkele studie is die heeeft bewezen dat b 12 om de dag zetten of elke dag enig merkbaar nut. zyn mening is dat teveel aan vitamines je het er gewoon uit pist dus ook die b12.
alles wat je eet is meer als voldoende en 1 stuk appel vond hy al goed voor vitamine e en c..
ik kan egt helemaal niks met zyn informatie en heb nogsteeds dus houte kaak..
myn vraag is dus.. weet iemand of er degelyk onderzoeken zyn gedaan en uiteraard naar gebruikers ervaring met en zonder b12.
is het de moeite waard om het te nemen vooral om de eetlust te vergroten?
zo ja.. hoe moet ik het zien wat betreft het gebuik ervan. 1mcg ed of eod.
wat ik zo snel op zn scherm las was om de 3 dagen.. hy was ook van overtuigd dat het in buik vet totaal onmogelyk was om te doen moest persee in de spier.. ging hy het na lezen zy hy ohw het kan wel maar het zou tg geen nut hebben :S
grts
nu kreeg ik een preek over dat hij het weigerde en dat het letterlyk totaaal geen zin had om het te nemen omdat het tg niet werkt. hy was er helemaal van overtuigd dat er geen enkele studie is die heeeft bewezen dat b 12 om de dag zetten of elke dag enig merkbaar nut. zyn mening is dat teveel aan vitamines je het er gewoon uit pist dus ook die b12.
alles wat je eet is meer als voldoende en 1 stuk appel vond hy al goed voor vitamine e en c..
ik kan egt helemaal niks met zyn informatie en heb nogsteeds dus houte kaak..
myn vraag is dus.. weet iemand of er degelyk onderzoeken zyn gedaan en uiteraard naar gebruikers ervaring met en zonder b12.
is het de moeite waard om het te nemen vooral om de eetlust te vergroten?
zo ja.. hoe moet ik het zien wat betreft het gebuik ervan. 1mcg ed of eod.
wat ik zo snel op zn scherm las was om de 3 dagen.. hy was ook van overtuigd dat het in buik vet totaal onmogelyk was om te doen moest persee in de spier.. ging hy het na lezen zy hy ohw het kan wel maar het zou tg geen nut hebben :S
grts