XXL Nutrition

Kritiek op HST program aub

istimewa

Ripped Bodybuilder
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Nadat ik me gister maar weer eens verdiept heb in de verschillende BB trainingsprogramma's, ga ik daar één van uitvoeren de komende weken. De HST namelijk.
Op het moment doe ik een standaard 3-day split.

Mijn HST programma zal de standaard vorm hebben, dus:

Week 1&2: 2x15
Week 3&4: 3x10
Week 5&6: 5x5
Week 7&8: vervolg van week 6/negatives 3x4 oid/tot failure training op de week 6 manier

Oefeningen:

1. Squats
2. Bench Press
3. Barbell Curls
4. Barbell Deadlifts
5. Dips
6. Overhead Barbell Press
7. Seated Leg Press
8. Bent-Over Barbell Rows
9. Standing Calf Raises
10. Standing Cable Crunches

Deze oefeningen zal ik dus 3x per week uitvoeren waarvan training nummer 6 een-tot-failure-training is.
Daarnaast kunnen jullie zien dat ik rug en benen een keer vaker pak. Dat doe ik omdat die wat achterlopen.

Graag jullie kritiek,

mvg

Laatst bewerkt:
over hst zelf weet ik nietveel, maar ik zou beginnen met de grote compounds, squats rows, deadlifts en becnh press. dan pas gaan isoleren. want nu vermoei je je biceps al vooraleer je gaat rowen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu eigenlijk voor elke spiergroep de compound oefeningen uitgezocht. Daarnaast is de Bent-over Row voor de rug.. Dus dan kan ik hoogstens de biceps erna doen:P..

Ik heb trouwens nog Cable Crunches toegevoegd aan het schema.

BUMP, geen kritiek?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen hier met HST, het lijkt mij ook wel wat. Met nog ongeveer 6 weken voor de boeg voordat ik ga cutten wil ik het eens over deze boeg gooien.

Iemand positieve of negatieve ervaringen met HST?

Ben tot nu toe zeer positief, heb afgelopen m'n RM's opgezocht met m'n trainingsbuddy. Vanaf maandag starten we.

Terug
Naar boven