AndroidHealthClinic

kritiek op Rockel zijn podium-gedrag

Leuk voor al die mensen die dus denken dat dit normaal wordt gevonden op het podium tijdens grote shows, Branch disagrees. In dat MD filmpje hierboven is Branch vrij duidelijk: dit is echt erg onsportief en nergens voor nodig!

Was laats ook op een of ander radio fragment waarin ze over Rockel zijn posings gedrag spraken. Iedereen vond het onsportief. Daarbij zou de callout eerder zijn gestaakt omdat de jury bang was voor een ruzie op het podium (Britisch Grand Prix was dat volgens mij).

Volslagen idioot!

Branch en rockel on-stage fist fight, dat zou nog eens een special zijn voor de volgende Olympia :D.

OT: Triestige kerel die Rockel

Hij heb gewoon honger, ga ik ook altijd klieren, however ie geval minder gay als hij doet

iritant ventje, dat hij maar opdondert met zn dikke gut ziet er niet uit die kerel.

erg irritant idd
vooral bij normale poses dat ie dan extra gaat pushen. Maar bij een posedown hoort wat geduw vind ik, gebeurde ook wel vaker tussen ronnie en jay.

leuk dat mensen dit normaal vinden omdat het op mindere shows of andere prof shows ook gebeurt.

feit is dat het gewoon onprofesioneel is en dat op een profesioneel podium en het leeuwendeel van alle critici geeft dat ook overduidelijk te kennen.
cmon sta je serieus te posen word je gewoon overduidelijk en opzettelijk gehinderd....

Terug
Naar boven