MuscleMeat

KT en direct erna kickboksen

matthijstb

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Allemaal, ik zat met een vraag!
Ik zit nu in de cut, en ik doe dus als cardio 2 keer na mijn krachttraining kickboksen. Het kickboksen is voornamelijk stoten op de zak en spar-werk.

Is dit goed of slecht in de cut? Kan het zowiezo kwaad om het zo te doen ivm cortisol aanmaak etc. ?

Ik doe nu dus;
1 uur krachttraining
10-15 minuten rust waarin ik dextrojuice, whey-shake en BCAA's naarbinnen werk.
1 uur kickboksen.
BCAA's
na 15-30 min. Maaltijd( rijst met tonijn )

je bent gek als je dat trekt.. pff

• Topic Starter Topic Starter
Ging me best makkelijk af eigenlijk. Iedereen om me heen hijgen en ik voelde me wel goed..

niemand?
Las net in een ander topic dat je naar KT max 15 min. cardio moet doen.

Heb ik ook best vaak gedaan, op den duur gaat het je wel opvreten. Maar hangt ook af van hoe vaak je doet en hoe veel je de rest van de week traint.

Oké, 4 keer in de week split. Ma-Di-Do-Vr
tot nu toe 2 keer boksen inde week. Di-Vr
maandag evt. hardlopen, en in het weekend volledige rust.

Nou ik doe zelf ook wel eens kickboxen (wordt mee gesleurd door vrienden) maar als je bij de goede sportschool zit ben je helemaal gebroken. ik zou het niet trekken eerst kracht en dan kickboxen

maar antwoord op je vraag.... De trainingen die ik dan kreeg... Ja dit is goed voor afvallen:D

Vraag mezelf ook echt af hoe dit in elkaar steekt! doe vaak eerst ook een sessie kt om vervolgens te gaan boxen (geen kick) en ben erg benieuwd wat het effect hiervan is... want ik voel me de ene keer er echt beter na en de andere keer weer juist helemaal niet.

1 uur krachttraining
10-15 minuten rust waarin ik dextrojuice, whey-shake en BCAA's naarbinnen werk.
1 uur kickboksen.
BCAA's
na 15-30 min. Maaltijd( rijst met tonijn )

Die 15 minuten rust, en de voeding vind ik wel echt belangrijk. Denk niet dat ik het zonder zou redden:p Of in elk geval niet met zo een gemak.

Persoonlijk zou ik het appart houden... De dagen dat je kickbokst alles geven en de dagen dat je split traint ook alles geven, alleen past de split waarschijnlijk niet in 1 week.

Persoonlijk zou ik het appart houden... De dagen dat je kickbokst alles geven en de dagen dat je split traint ook alles geven, alleen past de split waarschijnlijk niet in 1 week.

Haha, ik kan nog steeds gewoon alles geven bij zowel het kickboksen als mijn kt sessie ervoor.

Ik kan dan ook niet kickboxen... oech :D
Succes dan!

Terug
Naar boven