XXL Nutrition

Kun je dit met Vista?

jup, it sure drains the memory ^^

och nee een mac

dat met die bewegende wallpaper is wel leuk, is dat er ook bij xp?

Dat bewegende wallpaper is inderdaad wel heel erg cool, maar volgens mij neemt het de helft van je RAM geheugen in beslag haha!
Ik hou het nog bij XP. Klaar.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: dat is ubuntu linux snoepie :hahaha:

noob.jpg - 103996

@jizza echt niet, het werkt via plugins, dus je kunt effecten aan&uitschakelen

is dat in dat filmpje geen Windowsblinds?

fraai gezicht................maar is het ook nuttig??

:D

overdrijven is ook een vak:p
tis grappig maar wat schiet dr mee op met die domme googeltrucjes :S
ja eeniger wat je moet doen als je deze windows aanschaft. gelijk wat ramgeheugen de bij bestellen :P

WINDOWS VISTA (AERO) VS LINUX UBUNTU (BERYL) Video

Ook leuk filmpje ter vergelijking. Ik heb hier ook Beryl met Ubuntu draaien, draait perfect.
Als het zoveel beter is dan windows waarom kent bijna niemand het dan? Waarom gebruikt zo goed als niemand het? Ik bedoel, het is de eerste keer dat ik ervan hoor, mag dan wel een noob zijn op gebied van linux maar ik draai toch ook al een tijdje mee met pc en internet. Als Linux Ubuntu zo geweldig is en zoveel beter dan Windows dan mogen ze wel een andere marketing/pr guy aannemen want de huidige bakt er iig niet veel van. Bijna iedereen gebruikt windows, en waarschijnlijk om een reden: windows is een vaste waarde, de laatste versies (XP/Vista) zijn heel stabiel en vlot om mee te werken. Wellicht is Windows ook veel compatibeler mbt software, etc. Die grafische dingen zijn leuk, maar echt veel heb je er niet aan, mensen willen goede software die stabiel is en zuinig met geheugen. De indruk die ik krijg van Ubuntu: leuk voor Linux freaks, maar wat moet de gewone gebruiker ermee? Mij boeien die special effects iig bitter weinig.

Misschien omdat Windows over het algemeen bij een nieuwe pc wordt geleverd ?

Ik zou zeggen download voor de gein eens een Ubuntu cd. Of sterker nog, laat hem gratis thuis bezorgen! (neem maar eens een kijkje op hun site)

En wat moet de gewone gebruiker hiermee ? Het is gratis en je kunt bijna alles wat je ook op Windows kunt. Een echt gewone gebruiker redt zich met Ubuntu in ieder geval wel. Het is net zo gemakkelijk als Windows in zekere zin. (via het startmenu programma's starten e.d.) En het biedt een heleboel gratis software die je zonder al te veel moeite kunt installeren.

Waarom 549 euro neertellen als je voor niks een evenwaardig besturingssysteem kunt draaien ? Wil je geen special effects dan installeer je Beryl niet, simpel toch ?

Leuk om te zien alleen jammer dat de programma's die je wil draaien op je PC meestal niet of met gebreken op dit prrrachtige stukje OS genaamd Linux draaien.:D

Ik tel 0.0 neer voor windows en heb het pas later op mijn zelfbouw pc gezet, en ben er al jaren aan gewoon, dus waarom veranderen :) Je zal wel een punt hebben, en gratis dingen kunnen zeker even goed zijn in de software business:)

Als het 100% compatible was zou ik zo overstappen, gewoon voor de nieuwsgierigheid, lijkt me leuk. Maar als de helft van m'n zooi er al niet op draait nee bedankt.

Terug
Naar boven