- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als het zoveel beter is dan windows waarom kent bijna niemand het dan? Waarom gebruikt zo goed als niemand het? Ik bedoel, het is de eerste keer dat ik ervan hoor, mag dan wel een noob zijn op gebied van linux maar ik draai toch ook al een tijdje mee met pc en internet. Als Linux Ubuntu zo geweldig is en zoveel beter dan Windows dan mogen ze wel een andere marketing/pr guy aannemen want de huidige bakt er iig niet veel van. Bijna iedereen gebruikt windows, en waarschijnlijk om een reden: windows is een vaste waarde, de laatste versies (XP/Vista) zijn heel stabiel en vlot om mee te werken. Wellicht is Windows ook veel compatibeler mbt software, etc. Die grafische dingen zijn leuk, maar echt veel heb je er niet aan, mensen willen goede software die stabiel is en zuinig met geheugen. De indruk die ik krijg van Ubuntu: leuk voor Linux freaks, maar wat moet de gewone gebruiker ermee? Mij boeien die special effects iig bitter weinig.WINDOWS VISTA (AERO) VS LINUX UBUNTU (BERYL) Video
Ook leuk filmpje ter vergelijking. Ik heb hier ook Beryl met Ubuntu draaien, draait perfect.