- Waardering
- 338
Best erg, soms zie ik iemand zitten en dan krijg ik zonder enige reden de neiging om diegene helemaal kapot te slaan![]()
Maar uiteindelijk kun je jezelf toch nog inhouden omdat je <80kg weegt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best erg, soms zie ik iemand zitten en dan krijg ik zonder enige reden de neiging om diegene helemaal kapot te slaan![]()
Maar uiteindelijk kun je jezelf toch nog inhouden omdat je <80kg weegt?

Resultaten zijn iig duidelijk: toch wel een toename bij de meerderheid.
zo heb je er wel -tig op een dag wanneer je door de stad loopt.Ik denk dat het ook een deel door de extra ambitie komt die je met jezelf wilt nakomen.
Je zit in een kuur en je wilt alles nog eens extra 'formeel' doen door je plan strak en stipt uit te voeren. 80 procent v/d mensen in een gym komt voor lucht vanuit fanatiek bodybuilders perspectief bekeken. Dan kan ik me voorstellen dat als je merkt dat wanneer je schandalig lekker in je training zit, en echt halverwege met oerkracht van oefening naar oefening schiet, het echt een enorme geestelijke en trainings belemmering is als een duo ergens traag bezig is en je echt expliciet daar moet zijn om je routine optimaal voor te zetten. Des te meer frustrerend is het, als het er dik bovenop ligt dat de personen waarop je wacht er over een jaar nog hetzelfde uit zien.
Of net terwijl je voor je training met je gedachten al in de sportschool bent en er iets of iemand tussen komt terwijl je al op de drempel stond van de voordeur. Of het verkeer, waar je al 3 keer in kwam vast te ziten en bij de 4de keer echt geirriteerd raakt. In deze 2 laatste situaties kan je lontje flink kort worden on cycle als je efedrine ook al in werking is.
Of in een situatie beland waarin je gebrek krijgt aan eiwit.

AMEN

heb ik nu soms alBest erg, soms zie ik iemand zitten en dan krijg ik zonder enige reden de neiging om diegene helemaal kapot te slaan![]()