MuscleMeat

Kuren heeft mij agressiever gemaakt

Peiling Peiling Kuren heeft mij agressiever gemaakt

• Nee, totaal niet

Stemmen: 30 16,6%
  • Ach, misschien een klein beetje

Stemmen: 28 15,5%
  • Ja, toch wel merkbaar

Stemmen: 33 18,2%
  • Ja, heel duidelijk merkbaar

Stemmen: 18 9,9%
  • Ik heb nog niet gekuurd

Stemmen: 72 39,8%

• Totaal stemmers
    181
nee totaal niet, ik hoopte er wel een beetje op. Ik ben te zachtaardig en verlegen (tov meiden). helaas niks van gemerkt

On cycle wel ja. Iets humeuriger en meer kort af in de omgang met anderen.

Ik wel, maar niet tot daadwerkelijke uiting.
D.w.z. ik sla er niet op los maar krop mn frustratie op en dan word het daarna vanzelf minder.

Ja je kan niet meer zoveel hebben, dus je wordt sneller kwaad, nooit tegen de vrouwen daar voel ik me dan weer super tot aangetrokken :) ( enkel die aan de eisen voldoen hé, nt al het vrouwenvolk!) En van men vriendin kan ik nt afblijven :D

Jawel,ben al niet zo geduldig van huis uit,merk wel dat lontje dan nog korter wordt.
Sneller geirriteerd.
Met trainen alleen maar voordeel maar in dagelijkse leven vaak even relativeren en niet vergeten dat je in een kuurtje zit.

• Topic Starter Topic Starter
Resultaten zijn iig duidelijk: toch wel een toename bij de meerderheid.

Resultaten zijn iig duidelijk: toch wel een toename bij de meerderheid.

Ja idd, jammer dat er niet zoveel mee hebben gedaan.
Geeft niet een heeeeel scherp beeld.

Maar over het algemeen klopt het zeker, dat merk ik ook in mn omgeving...gym enzo.

Absoluut, maar ik weet het goed in de hand te houden door mezelf de vraag te stellen "hoe had ik gewoonlijk op een dergelijke situatie gereageerd?"

Verder is het nog meer verhoogd libido geweldig (al vind mn vrouw het geweldig dat mn kuur bijna is afgelopen hehehehe).

tijdens het kuren toch wel een beetje bij mij ja.
Meer zo een ongeduldigheid die moeilijk te controleren valt.

vb wanneer je een oefening wil doen en vindt dat dat ene jongetje met de armpjes van 10cm veel te lang bezig is op dat toestel dat net jij wil gebruiken en dan nog eens de oefening helemaal fout doet enz...
Of op straat wanneer een groep oudjes tussen de winkels lopen en dan plots voor je blijven stil staan :mad: zo heb je er wel -tig op een dag wanneer je door de stad loopt.

Ik merk wel dat dit juist de dingen zijn waar ik me in een off periode of vooraleer ik kuurde ook lichtjes aan ergerde, maar dus tijdens een kuur versterkt worden.

conclusie: volgens mij gaan psycho-sociale ervaringen versterkt worden tijdens het kuren. Ben je een aardige jongen vanbinnenuit (niet alleen iemand die aardig lijkt en vanbinnen vol frustratie zit dus), dan zal je volgens mij op die gebieden waarop je aardig bent niet drastisch agressief worden door een kuur.
en omgekeerd

wat een agressiviteit in dit topic :D
Ik heb zelf nog niet gekuurd maar lees veel dat mensen er agressiever van worden
dat zullen ze wel niet uitvinden... :)

Ik denk dat het ook een deel door de extra ambitie komt die je met jezelf wilt nakomen.

Je zit in een kuur en je wilt alles nog eens extra 'formeel' doen door je plan strak en stipt uit te voeren. 80 procent v/d mensen in een gym komt voor lucht vanuit fanatiek bodybuilders perspectief bekeken. Dan kan ik me voorstellen dat als je merkt dat wanneer je schandalig lekker in je training zit, en echt halverwege met oerkracht van oefening naar oefening schiet, het echt een enorme geestelijke en trainings belemmering is als een duo ergens traag bezig is en je echt expliciet daar moet zijn om je routine optimaal voor te zetten. Des te meer frustrerend is het, als het er dik bovenop ligt dat de personen waarop je wacht er over een jaar nog hetzelfde uit zien.

Of net terwijl je voor je training met je gedachten al in de sportschool bent en er iets of iemand tussen komt terwijl je al op de drempel stond van de voordeur. Of het verkeer, waar je al 3 keer in kwam vast te ziten en bij de 4de keer echt geirriteerd raakt. In deze 2 laatste situaties kan je lontje flink kort worden on cycle als je efedrine ook al in werking is.

Of in een situatie beland waarin je gebrek krijgt aan eiwit.

ik ben naturel maar irriteer me vaak al overal mateloos aan :D vooral als ik snel naar de sportschool wil en er een debiel 50 gaat rijden op een 80-100 weg. daar kan ik zo ****ing slecht tegen.
laat staan als ik zou kuren dan ben ik volgens mij 1 brok frustratie :p

Ik denk dat het ook een deel door de extra ambitie komt die je met jezelf wilt nakomen.

Je zit in een kuur en je wilt alles nog eens extra 'formeel' doen door je plan strak en stipt uit te voeren. 80 procent v/d mensen in een gym komt voor lucht vanuit fanatiek bodybuilders perspectief bekeken. Dan kan ik me voorstellen dat als je merkt dat wanneer je schandalig lekker in je training zit, en echt halverwege met oerkracht van oefening naar oefening schiet, het echt een enorme geestelijke en trainings belemmering is als een duo ergens traag bezig is en je echt expliciet daar moet zijn om je routine optimaal voor te zetten. Des te meer frustrerend is het, als het er dik bovenop ligt dat de personen waarop je wacht er over een jaar nog hetzelfde uit zien.

Of net terwijl je voor je training met je gedachten al in de sportschool bent en er iets of iemand tussen komt terwijl je al op de drempel stond van de voordeur. Of het verkeer, waar je al 3 keer in kwam vast te ziten en bij de 4de keer echt geirriteerd raakt. In deze 2 laatste situaties kan je lontje flink kort worden on cycle als je efedrine ook al in werking is.

Of in een situatie beland waarin je gebrek krijgt aan eiwit.

:clap::clap::clap: AMEN:D:D:D

Terug
Naar boven