De temperatuur kan een minpunt zijn, minder fut om te trainen etc.
Discuss..
Discuss..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XLarge zei:Kuren in de zomer ben ik niet zo'n voorstander van.
Iedereen ziet het gelijk {omdat je in t-shirts/tanktop loopt}
Dus voor mij lekker underground in de winter
DBC01 zei:Euh waarom kuur je dan? Om het vooral niet te laten zien aan de buitenwereld? In de winter kun je dan gewoon net doen alsiof je kuurt door 4 truien over elkaar aan te trekken! ;P En wat doe je in de zomer met het kuurresultaat van de winter? Dat zien mensen ook heur. Of zeg je dan dat je in de winter in Colema'sn PretPaleis hebt mogen trainen? Die zegt namelijk ook nog steeds dat ie natural is. Ik begrijp die angst van veel spuiters niet, je doet het om een beter figuur te krijgen en dat laat je vervolgens graag zien, of niet? Wees eerlijk.
Ik heb altijd in de zomer gekuurd en ik vond het heerlijk. Minder zin in trainen door de warmte?Wat voor warmte hebben wij hier in de zomer nou man, da's warmte voor pussies. Kuren in de zomer is geil, lekker en zalig. BEn blij dat mijn kuur in de zomer doorloopt!
![]()
younggod zei:het enige wat ik een klein beetje een nadeel vind is het zweten, de hele dag door loopt het zweet van mijn rug. Maar ja je moet er wat voor over hebben.