AndroidHealthClinic

Kuren in de zomer!!!!!!

ja, kan een minpunt zijn

Kuren in de zomer ben ik niet zo'n voorstander van.
Iedereen ziet het gelijk {omdat je in t-shirts/tanktop loopt}
Dus voor mij lekker underground in de winter

Als je een shredded beast wil zijn zal je wel moeten.

XLarge zei:
Kuren in de zomer ben ik niet zo'n voorstander van.
Iedereen ziet het gelijk {omdat je in t-shirts/tanktop loopt}
Dus voor mij lekker underground in de winter

Euh waarom kuur je dan? Om het vooral niet te laten zien aan de buitenwereld? In de winter kun je dan gewoon net doen alsiof je kuurt door 4 truien over elkaar aan te trekken! ;P En wat doe je in de zomer met het kuurresultaat van de winter? Dat zien mensen ook heur. Of zeg je dan dat je in de winter in Colema'sn PretPaleis hebt mogen trainen? Die zegt namelijk ook nog steeds dat ie natural is. Ik begrijp die angst van veel spuiters niet, je doet het om een beter figuur te krijgen en dat laat je vervolgens graag zien, of niet? Wees eerlijk.

Ik heb altijd in de zomer gekuurd en ik vond het heerlijk. Minder zin in trainen door de warmte? :roflol: Wat voor warmte hebben wij hier in de zomer nou man, da's warmte voor pussies. Kuren in de zomer is geil, lekker en zalig. BEn blij dat mijn kuur in de zomer doorloopt! :D

nou ik ga ook ergens in juni beginnen aan mn test e en tren e nou mot k van dat vocht af :)

en als t in augustus echt warm gaat worden ( hope so ) hahahaha BEAST!!!!!!! :D

fantastisch!!!!!!!!!!!!!

DBC01 zei:
Euh waarom kuur je dan? Om het vooral niet te laten zien aan de buitenwereld? In de winter kun je dan gewoon net doen alsiof je kuurt door 4 truien over elkaar aan te trekken! ;P En wat doe je in de zomer met het kuurresultaat van de winter? Dat zien mensen ook heur. Of zeg je dan dat je in de winter in Colema'sn PretPaleis hebt mogen trainen? Die zegt namelijk ook nog steeds dat ie natural is. Ik begrijp die angst van veel spuiters niet, je doet het om een beter figuur te krijgen en dat laat je vervolgens graag zien, of niet? Wees eerlijk.

Ik heb altijd in de zomer gekuurd en ik vond het heerlijk. Minder zin in trainen door de warmte? :roflol: Wat voor warmte hebben wij hier in de zomer nou man, da's warmte voor pussies. Kuren in de zomer is geil, lekker en zalig. BEn blij dat mijn kuur in de zomer doorloopt! :D

100% mee eens!

en jullie hebben geen verminderde eetlust in de zomer?
ik krijg meestal als het wat warmer wordt, rond de 25 graden weinig weg hoor.
dus dat zou je kuurresultaat ook negatief kunnen beïnvloeden.

• Topic Starter Topic Starter
Het is alleen k*t met een eventuele vakantie plannen.
Je neemt het niet zo ff mee.

Ik kuur JUIST in de zomer dan ben ik UBERGEIL en sta ik er goed op :D

De warmte het zweten en afzien motiveert me juist..

kuren in de zomer is heerlijk, sóchtend lekker ff bikkelen in die t*ring warme gym.

en daarna lekker patsen in je tank top. Oke je doet het voor jezelf maar als mensen progressie zien of je valt op is dat toch leuk.

ik vind een beetje aandacht altijd wel leuk in de zomer, ik kijk dan ook altijd terug naar die gasten van "ja, had je maar niet de hele winter aan de bar moeten hangen"

het enige wat ik een klein beetje een nadeel vind is het zweten, de hele dag door loopt het zweet van mijn rug. Maar ja je moet er wat voor over hebben.

Ook is het ff k*t als je mega ontstekingen op je rug hebt en je wil je shirt uit doen....... altijd lastig.

younggod zei:
het enige wat ik een klein beetje een nadeel vind is het zweten, de hele dag door loopt het zweet van mijn rug. Maar ja je moet er wat voor over hebben.

dit heb ik ook als ik niet kuur :D kan ik evengoed een spuit inrammen en lekker ripped komen...

volges mij is een cut kuur perfect in de zomer,al dat overtollig vocht gewoon weg laten vloeien.

In de zomer lust ik graag een cocktail van sterke androgenen, omdat dat het bruiningsproces van mijn huid zo'n lekkere stimulans geeft. :cool:

zomers kuren is zuppppaaaaa lekkaaaaaaaaaaaaaaah!!! in de zomer lekker kuren met igf1 tren test winny en masteron!!! doet me goed! en t is toch ook heerlijk geil die warmte en dan lekker heel de dag opgepomt te zijn :hornyna:

hmm naast de zomer ..vind ik het ook vrij relax om in de herft, winter en lente te kuren:rolleyes:

Ik kuur het hele jaar door....zomer of geen zomer!!:D

Moet zeggen dat deze uitkomst me wel verbaast. Zelf zou ik het echt niet zien zitten om in de zomer te kuren ivm zweet, eetlust en de temperatuur. Ook geniet ik in de zomer liever wat meer van het leven dan strikt te moeten zijn met alles omdat je in een kuur zit.

ben bang voor acne....nooit nix geen pukkeltje pusitje gehad (niet 1 ) en na kuurtje half jaar terug nog steeds acne achterop schouders ...niet zo zuinig ook. het ziet er niet uit

kuuren in de zomer is geen probleem

eten is soms wel k*t eiwit hoog houden.
gewoon wat eerder op staan en is het heel best te doen.
gewoon de die schuur open doen en naar binnen werken dat eten,niet bij nadenken gewoon op eten en veel water er bij drinken.

en voordeel is je bent de hele zomer lekker geil wat wil je nog meer met je tanktop aan het gaat om je zelf niet wat een ander er van vind.
daar moet je gewoon shijt aan hebben vind ik zelf .

arogant ik.nee ben gewoon knap

Terug
Naar boven