D dennis999 Ripped Bodybuilder Lid sinds 14 dec 2004 Berichten 4.195 Waardering 16 12 mrt 2006 #21 zomer is juist lekker. lekker zweten in de gym, lekker bruin worden en t mannetje uithangen, daar waar je al die jaren voor zwoegt
zomer is juist lekker. lekker zweten in de gym, lekker bruin worden en t mannetje uithangen, daar waar je al die jaren voor zwoegt
Big Gerard Advanced Bodybuilder 20 jaar lid Lid sinds 26 apr 2005 Berichten 996 Waardering 67 12 mrt 2006 #22 dennis999 zei: zomer is juist lekker. lekker zweten in de gym, lekker bruin worden en t mannetje uithangen, daar waar je al die jaren voor zwoegt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Maar dan moet je wel de steroiden nemen, die juist geen vocht vast houden, want je wil ook weer geen michelin mannetje zijn.. Of zie ik dat fout..
dennis999 zei: zomer is juist lekker. lekker zweten in de gym, lekker bruin worden en t mannetje uithangen, daar waar je al die jaren voor zwoegt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Maar dan moet je wel de steroiden nemen, die juist geen vocht vast houden, want je wil ook weer geen michelin mannetje zijn.. Of zie ik dat fout..
D dennis999 Ripped Bodybuilder Lid sinds 14 dec 2004 Berichten 4.195 Waardering 16 13 mrt 2006 #23 @big gerard: al dat geneuzel over vocht, een beetje vocht hoort bij kuren...dan oog je lekker vol
JuggerNaut Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 mei 2003 Berichten 3.356 Waardering 4 13 mrt 2006 #24 Zon, zee, steroiden en coïtus = ZOMERRRR!
Big Gerard Advanced Bodybuilder 20 jaar lid Lid sinds 26 apr 2005 Berichten 996 Waardering 67 13 mrt 2006 #25 JuggerNaut zei: Zon, zee, steroiden en coïtus = ZOMERRRR! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahha..
JuggerNaut zei: Zon, zee, steroiden en coïtus = ZOMERRRR! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahha..
beachman Dutch Bodybuilder Lid sinds 13 jul 2005 Berichten 288 Waardering 0 13 mrt 2006 #26 ik begin met me kuur voor de zomer, begin mei al dan ben ik net klaar voordat ik op vakantie ga want kan me spullen niet meenemen naar turkije
ik begin met me kuur voor de zomer, begin mei al dan ben ik net klaar voordat ik op vakantie ga want kan me spullen niet meenemen naar turkije
M Mars Freaky Bodybuilder Lid sinds 18 mei 2003 Berichten 5.776 Waardering 1 13 mrt 2006 Topic Starter Topic Starter #27 Goed topic.
JuggerNaut Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 mei 2003 Berichten 3.356 Waardering 4 13 mrt 2006 #28 dennis999 zei: @big gerard: al dat geneuzel over vocht, een beetje vocht hoort bij kuren...dan oog je lekker vol Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje voorvocht kan ook geen kwaad
dennis999 zei: @big gerard: al dat geneuzel over vocht, een beetje vocht hoort bij kuren...dan oog je lekker vol Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje voorvocht kan ook geen kwaad
D dennis999 Ripped Bodybuilder Lid sinds 14 dec 2004 Berichten 4.195 Waardering 16 13 mrt 2006 #29 JuggerNaut zei: Beetje voorvocht kan ook geen kwaad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... viezerik
JuggerNaut zei: Beetje voorvocht kan ook geen kwaad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... viezerik
G21 Alpha Male Elite Member Lid sinds 8 dec 2004 Berichten 5.109 Waardering 8 13 mrt 2006 #30 JuggerNaut zei: Beetje voorvocht kan ook geen kwaad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... lol...
JuggerNaut zei: Beetje voorvocht kan ook geen kwaad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... lol...
Equelsor Competitive Bodybuilder Lid sinds 31 jan 2003 Berichten 2.011 Waardering 39 13 mrt 2006 #31 Grijpwijk zei: Ook geniet ik in de zomer liever wat meer van het leven dan strikt te moeten zijn met alles omdat je in een kuur zit. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zou ook precies mijn reden zijn, in de zomer ga ik toch liever even genieten van mn vrije tijd, de zon, de zee, het strand en de chicks... Blijf natuurlijk wel trainen en gooi voedingsschema niet finaal de put in maar hou het wel minder strikt.
Grijpwijk zei: Ook geniet ik in de zomer liever wat meer van het leven dan strikt te moeten zijn met alles omdat je in een kuur zit. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zou ook precies mijn reden zijn, in de zomer ga ik toch liever even genieten van mn vrije tijd, de zon, de zee, het strand en de chicks... Blijf natuurlijk wel trainen en gooi voedingsschema niet finaal de put in maar hou het wel minder strikt.
Ano_80 Colossal Veteran uitgeschakeld 10.000 berichten Lid sinds 25 mrt 2004 Berichten 14.298 Waardering 252 Lengte 1m86 Massa 108kg Vetpercentage 17% 13 mrt 2006 #32 Testo zei: Ik kuur het hele jaar door....zomer of geen zomer!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... je doet je naam eer aan
Testo zei: Ik kuur het hele jaar door....zomer of geen zomer!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... je doet je naam eer aan