AndroidHealthClinic

"kuren" met nolva /aromasin

Klopt, maar geef gewoon 'n test kuur, ga je meer resultaat mee behalen en heb zo'n kerel wel 'verdiend' vind ik. Je ziet genoeg mensen die nog geen 100kg bankdrukken en al naar de AAS grijpen, en dan deze meneer die 150kg bencht, en veel geld spendeert aan supplementen om het onderste uit de kan te halen op nolva/aromasin te zetten?? Hij verdient toch wel 'n echte kuur dan vind ik (zoals het hoort in mijn ogen) ;)

Klopt, maar geef gewoon 'n test kuur, ga je meer resultaat mee behalen en heb zo'n kerel wel 'verdiend' vind ik. Je ziet genoeg mensen die nog geen 100kg bankdrukken en al naar de AAS grijpen, en dan deze meneer die 150kg bencht, en veel geld spendeert aan supplementen om het onderste uit de kan te halen op nolva/aromasin te zetten?? Hij verdient toch wel 'n echte kuur dan vind ik (zoals het hoort in mijn ogen) ;)

dat is iig wel het best denk ik ja (en het lekkerst:p)

hij kan het in jullie ogen wel verdienen, maar ts geeft al aan dat hij het niet wil en der nog niet klaar voor is

Ik vind dat als hij op die leeftijd 150 bencht dat hij wel goeie hormonen /dna zal hebben, waarom zou je op die leeftijd dan beginnen met kuren, (beginnen met je eigen hormoonhuishouding te verkloten, en dan nog op die leeftijd) ofwel Trt maar das dan al heel ander verhaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat als hij op die leeftijd 150 bencht dat hij wel goeie hormonen /dna zal hebben, waarom zou je op die leeftijd dan beginnen met kuren, (beginnen met je eigen hormoonhuishouding te verkloten, en dan nog op die leeftijd) ofwel Trt maar das dan al heel ander verhaal

daarom dus net nolva en aro, di leggen je axis niet plat - integendeel die peppen je eigen produktie op....het mechanisme is anders

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

hij kan het in jullie ogen wel verdienen, maar ts geeft al aan dat hij het niet wil en der nog niet klaar voor is

dit :) goed opgelet bro :p

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

kom jij m dan ff overtuigen dat ie spuiten in zn kont mot zette? als ie dat niet wil, dan wil ie niet hé

mss dat ie via deze (lichte) vorm van doping wel gaat besluiten om t s te proberen, maar ik ben er ook voorstander van dat ie niet gaat klooien met zn axis ed

het is een goeie maat, ik wil niet dat ie er spijt van krijgt.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

volgens dit stukje zal het even je test boosten totdat je lichaam er aan gewend is

http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/nolvadex-best-t-booster-134278090.html

karma ;)

in die link die ik poste zeggen ze dat het wel onderdrukt en beter samen metj kuur neemt

kom jij m dan ff overtuigen dat ie spuiten in zn kont mot zette? als ie dat niet wil, dan wil ie niet hé

mss dat ie via deze (lichte) vorm van doping wel gaat besluiten om t s te proberen, maar ik ben er ook voorstander van dat ie niet gaat klooien met zn axis ed

het is een goeie maat, ik wil niet dat ie er spijt van krijgt.
Nolva / AI zijn niet gezond, waarom zou hij dan van test spijt krijgen?

AI meer kans op blessures bij je gewrichten.
't Zal toch wel invloed hebben op zn axis als ie ervan gaat.
(risico's zijn misschien klein)

• Topic Starter Topic Starter
in die link die ik poste zeggen ze dat het wel onderdrukt en beter samen metj kuur neemt

inderdaad, dat artikel was wel enkel over exemestane (aromasin). goeie link toch

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Nolva / AI zijn niet gezond, waarom zou hij dan van test spijt krijgen?

AI meer kans op blessures bij je gewrichten.
't Zal toch wel invloed hebben op zn axis als ie ervan gaat.
(risico's zijn misschien klein)

invloed ja, maar niet zoals een test/deca kuur uiteraard;
last van je gewrichten heb je alleen als je echt veel AI pakt hoor

Terug
Naar boven