AndroidHealthClinic

Kuren of nog ff blijven gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamicka

Novice
Waardering
1
hallo

Ik ben nu al bijna 1 jaar bezig met trainen, ben 6 kilo bijgekomen( 77kg), heb mijn voeding aangepast, maar afgelopen 2 maanden kom ik niks meer in kilo's bij en mijn BF(20%) blijft ook hetzelfde. mijn vraag naar jullie is nu of ik moet beginnen met een kuur om van dit plateau af te komen of moet ik gewoon blijven door trainen en dan komt het vanzelf wel?

alvast bedankt

17 jaar, vol nog in je natuurlijke groei, je traint minder dan een jaar, 77 kilo met 20% vet.

ik zeg eten, eten, eten, trainen, trainen en nog eens trainen. over een jaar of vier zijn we je dan graag van dienst om je goed advies te geven terwijl je inmiddels 90 kg+ bent tegen 10% vet :) succes man

Nee nog even naturel een paar jaartjes je bent net een jaar bezig is toch niks...

plateau bereikt? laat mij niet lachen. je kan nog minstens 20 kg winnen tegen dat je 21 bent.

mini plateautjes zal je altijd blijven houden tijdens je bb "carriere". vergeet 1 ding niet: als je nu al gaat kuren, dan zal je op je 20e helemaal een plateau gaan bereiken die nog veel groter is.

je kan geen huis bouwen op zand, je hebt eerst een fundering nodig en die heb je nog lang niet. je zal ons echt dankbaar zijn over een jaar of vijf man als je besluit naar ons commentaar te luisteren. succes!

hallo

Ik ben nu al bijna 1 jaar bezig met trainen, ben 6 kilo bijgekomen( 77kg), heb mijn voeding aangepast, maar afgelopen 2 maanden kom ik niks meer in kilo's bij

je eet te weinig

ga cutten

blijft ook hetzelfde. mijn vraag naar jullie is nu of ik moet beginnen met een kuur om van dit plateau af te komen of moet ik gewoon blijven door trainen en dan komt het vanzelf wel?

alvast bedankt

Alsje op je 17 naturel niet weet te groeien heeft een kuur ook geen zin.

je bent te jong, en ga maar eerst cutten voordat je denk om een kuur te beginnen
20% is te hoog.

Niet gaan kuren als je nog maar 17 bent....zou erg jammer zijn buiten het feit dat je nog in de groei zit, kan je makkelijk nog veel sterker en zwaarder worden zonder te kuren...
EET, EET, EET, TRAIN, TRAIN, TRAIN, RUST, RUST,RUST!!

Gooi je schema's om ga andere oefeningen doen enzzzz

SCCS

Niet gaan kuren bro, ben je echt veel te jong voor. Punt 1 je groei stopt, punt 2 je gooit je hormonen in de knoei terwijl die momenteel bezig zijn met ontwikkelen.

niet dom doen maar naturel nog door gaan

niet kuren man, kijk naar mij trainen van 18jr, eerste kuurtje gedaan op 27jr.

ik snap niet waarom je het zelfs overweegt om nu al te gaan kuren :/

dat heeft vaak te maken dat ze niet de nadelen ervan overzien

en alleen maar de rest zien groeien, en snel willen groeien.
luiter naar wat eerder is gezecht

trainen, eten rust, en zorg voor variatie in je trainings programma
dat houd het trainen leuk, en wennen je spieren niet aan de zelfde cylussen.

en als later denk een kuurtje te nemen, eerst cutten en zorgen dat je BF 12% of minder is

succes

• Topic Starter Topic Starter
mini plateautjes zal je altijd blijven houden tijdens je bb "carriere". vergeet 1 ding niet: als je nu al gaat kuren, dan zal je op je 20e helemaal een plateau gaan bereiken die nog veel groter is.

je kan geen huis bouwen op zand, je hebt eerst een fundering nodig en die heb je nog lang niet. je zal ons echt dankbaar zijn over een jaar of vijf man als je besluit naar ons commentaar te luisteren. succes!

okey ik weet genoeg bedankt é !!

Idd, bouw eerst een goede basis!!!
Daarna kan je pas echt knallen!!!!

SCCS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven