Fitness Seller

Kuur 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teveel mensen gaan alleen op het gewicht af, terwijl ze nog niks van dat persoon zij trainingsverleden afweten , je hoefd immers niet allemaal 90kg te wegen om te beginnen . (ben ik met dvo eens) en ik denk dat veel mensen wel iets te vroeg zijn begonnen met kuren , ikzelf kon ook nog wel een jaartje wachten.

ja maar je hoefd het toch niet allemaal met elkaar eens tezijn ofwel?? ???
Ieder heeft een andere mening

Latin spirit zei:
punt 1: mee eens
punt 3: mee eens

maar wie zijn wij in godsnaam om op basis van foto's te bepalen of iemand aan kuren toe is?

Foto's geven nou eenmaal een duidelijk beeld van een persoon.

Hehe waar train je ergens witt3 :D

En idd.. erg vroeg. Maja :dunno:

Latin spirit zei:
nee dit is een leuke manier van advies geven aan de topicstarter wil je zeggen. daar heeft ie echt wat aan! :rolleyes:

ik dacht het nodige is al gezegt............................rellen dan maar :cool:

Rellen doe je maar in het gare hanenhok, als je al commentaar hebt doe het dan een beetje opbouwend.

DvO zei:
Ik kan niet van iemand zeggen die zn gewicht en lengte post of het een goede basis is.
Je hebt wel meer info nodig vind ik.
Aantal trainings jaren
Foto's
Voedingsschema

Er zijn zoveel dingen die er een grote rol bij spelen vind ik.

Dus waarschijnlijk zijn we het er wel over eens wat een goede basis is, maar ik zeg alleen dat je niet alleen op gewicht af kan gaan.

dit ben ik ook absoluut met je eens! Maar come on! 1.84 met 75 kg.... Dat is een normaal gewicht voor iemand die nooit een dumbbell heeft aangeraakt. Gewicht zegt niet alles nee, maar als je een beetje een schatting maakt op deze cijfers......!?

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zeggen bijna allemaal wat van mij maar er zijn er maar hoogstens 2 die ik gelijk geef.

Ten eerste lichaamsgewicht boeit nix...ik kom van ong 52 kilo af dus zo slecht is het niet.

Ten tweede aan mijn voeding ligt het ook niet en aan mn training ook niet (volg een goed schema dat vaak afwisselt).

Ten derde had ik dit beter niet kunnen posten aangezien jullie niet eens kunnen lezen...er staat toch heel duidelijk dat de kuur in 2006 pas wil gebruiken! Dan ben ik dik 19 en vind ik mezelf op DIT moment oud genoeg ervoor, misschien dat mijn mening dan is veranderd. Ook zal ik over een jaar weer aardig wat massa hebben opgebouwd dus ik snap die vage reacties van jullie niet? Jullie denken er allemaal zoveel vanaf te weten maar het is beter om een kleine kuur te doen wanneer je 19 bent dan veel mensen hier op het forum die 5 of meer kuren doen wanneer ze net iets ouder zijn...hou toch snel op man.

tswhey zei:
ik dacht het nodige is al gezegt............................rellen dan maar :cool:

haha wie denk jij dat je bent stomme stumper??? denkt heel wat te zijn zker?
zeg iets nuttigs of zeg nix want jou bericht is niet echt van waarde!
jij met je rellen... ach wat een lief klein kindje toch.

Laatst bewerkt:
witt3

sterf is ofzo?
Wie denk jij wel niet wat je bent, je komt hier aangezet met je miezerige lichaampje van je, vraagt om hulp.
Krijgt nog degelijke antwoorden, terwijl je in preciepe nog een kleuter bent. Normaal wordt er geen info verstrekt aan kleuters!

Jaa ik ga kuren in 2006!
Sodemieter op man, mischien dat je vriendjes van jouw leeftijd het geloven, maar hier niet.

Ik ga echt pas kuren in 2006 ??? ...geloof je het niet dan vraag je maar aan iemand van het forum hier want die regelt de spullen wanneer ik de tijd rijp vind.

Laatst bewerkt:
Ahh komop Eric
We proberen em te helpen, meneer is er niet tevreden over en gaat zich gedragen als een klein kind.

Jullie helpen me ook alleen die ene gozer niet. mag ik dan geen eens mijn mening meer geven?

DvO zei:
Ahh komop Eric
We proberen em te helpen, meneer is er niet tevreden over en gaat zich gedragen als een klein kind.

Hij wordt door 'jullie' uitgedaagd hoor. :rolleyes:

Nu ook van mijn kant het verzoek te stoppen. De AAS sectie begint een beetje een minder gezellige sfeer uit te stralen. Tuurlijk ligt dat deels aan de zomerkuurders, maar ook deels aan de mensen die er maar al te graag hard op ingaan.

DvO zei:
Ahh komop Eric

En dan moet er ook op gereageerd worden als een klein kind? Als hij eerder gaat kuren dan hij nu aangeeft, zijn probleem toch? In een jaar tijd kan hij genoeg massa aankomen, of hij dan klaar voor AAS is, is een tweede.

" Ten tweede aan mijn voeding ligt het ook niet en aan mn training ook niet (volg een goed schema dat vaak afwisselt)."

Ik wil me er verder niet te veel mee bemoeien maar ik vind dit nogal een gedurfde uitspraak. ik heb vaak genoeg jongens gehad die dachten dat ze goed aten en vooral dachten dat ze goed trainden. Na een keer samen getraind te hebben kwamen ze erachter dat er aan de trainingen toch nog heel wat te sleutelen was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven