XXL Nutrition

kuur advies (i.v.m gyno)

michael

Cool Novice
Waardering
0
hoi heren,
het is alweer ee tijd geleden zins mijn laatste bezoek aan dutchbodybuilding.
ma ja hier ben ik weer!!!!

ik ben bezig om mijn kuur te plannen, maar heb weer war advies nodig!

doel van de kuur:
killo's pakken en vet % omlaag.

wat had ik in mijn gedachte:
1-10 250 mg test ethanaat
1-10 400 mg boldenone
6-12 30 mg winstrol p/d
10-13 ventipulmin siroop (clen) maar dan heeeeel sterk

ik ben heel gevoelig voor gyno. is het nou wel verstandig om de test te nemen???? heb al een beetje last van gyno en wil niet dat het erger wordt. :eek:

Als je gevoelig bent voor gyno zou je er een AI naast kunnen zetten zoals Arimidex

he michael ik heb het zelfde probleem wil ook weer gaan kuren maar heb ook een beetje last van gyno.
heb veel gelezen en heb bedacht dat ik eens een kuur ga doen zonder testo om te kijken hoe dat uitpakt.
ik ga voor primo, winstrol en proviron en nakuur met nolvadex en clomid.
denk dat ik met deze kuur geen last ga krijgen van de gyno maar ja echt bulken zit er ook niet in .

• Topic Starter Topic Starter
dat is het gene wat ik nu echt wil weten!!!
moet ik nu de test voortaan mijde of heb ik nog een optie.
en wat vinden julie van de kuur samen stelling

1-10 400 mg boldenone
6-12 30 mg winstrol p/d

persoonlijk zou ik de test er uit laten vanwege de gyno maar wil zelf ook niet altijd kuren zonder test.
probeer het nu toch eens maar zal op den duur toch weer met testo verder gaan en maar goede anti middelen er bij maar durf het eerst zelf nog niet aan.
zit zelf nog wel te twijfelen tussen boldenone of primo had met boldenone wel goeie gains maar dat was in combi met test en dat doe ik nu niet, primo schijnt ook goed te zijn.

met welke middelen heb je vorige keer gekuurd?
test,deca?en heb je hierbij anti oestrogenen/oestrogeen blokkers bij gebruikt?
je zult wel aanleg hebben, maar als je dit nader uitlegt, kunnen we misschien ook zien of je wel/niet geoorloofd met test. je volgende kuur in kan gaan
dmv de juiste voorzorgsmaatregelen te treffen!(proviron,arimidex,femara, nolvadex etc) kan je de kans op gyno minimaliseren!!!

Beste kerel,
Er zijn tegenwoordig zoveel goede opties om gyno te voorkomen. Te denken valt aan Letrozol (Femara) Liquidex (Arimidex) of Aromasin. Dat zijn de opties die in jouw geval (gevoeligheid voor Gyno) zonder probleem gebruikt kunnen worden zodat je zonder problemen testosteron kunt nemen. Effe goede informeren an you will be fine.

michael zei:
hoi heren,
het is alweer ee tijd geleden zins mijn laatste bezoek aan dutchbodybuilding.
ma ja hier ben ik weer!!!!

ik ben bezig om mijn kuur te plannen, maar heb weer war advies nodig!

doel van de kuur:
killo's pakken en vet % omlaag.

wat had ik in mijn gedachte:
1-10 400 mg boldenone
6-12 30 mg winstrol p/d

ik ben heel gevoelig voor gyno. is het nou wel verstandig om de test te nemen???? heb al een beetje last van gyno en wil niet dat het erger wordt. :eek:

Elmo zei:
Beste kerel,
Er zijn tegenwoordig zoveel goede opties om gyno te voorkomen. Te denken valt aan Letrozol (Femara) Liquidex (Arimidex) of Aromasin. Dat zijn de opties die in jouw geval (gevoeligheid voor Gyno) zonder probleem gebruikt kunnen worden zodat je zonder problemen testosteron kunt nemen. Effe goede informeren an you will be fine.

@ Elmo: Misschien is het een beetje een stomme vraag, maar als je die aromatase-remmers gebruikt, boet je dan ook niet in aan kracht en gains?
Ik heb, meen ik, ergens gelezen dat je de meeste kracht pakt als je naast een verhoogde testosteronspiegel ook een wat verhoogde oestrogeenspiegel hebt.
Als je deze dus afkapt......

Ik ben zelf ook van plan om een licht test- (sust) kuurtje te gaan pakken en dacht aan een aromatase-remmer, omdat ik er niet pafferig uit wil zien vanwege het vocht.

Aan gains zul je mijns inziens niet inboeten. Onder gains versta ik toename in droge spiermassa.
Extra vocht kan leiden tot een soort tijdelijk hefboomeffect waardoor je wat krachtiger kan zijn dan zonder dit vocht.
Maar zwaarder trainen betekent niet dat je ook automatisch meer wint. Het gaat erom je spieren op de juist manier te prikkelen.
Een verhoogde oestrogeespiegel is ongewenst en heeft veel meer nadelen dan voordelen. Vaak is het resultaat van oestrogenen wat meer winst op korte termijn maar effectief een minder resultaat op wat langere termijn.

Voor mij telt wat je effectief op langere termijn overhoudt.

bigtony zei:
@ Elmo: Misschien is het een beetje een stomme vraag, maar als je die aromatase-remmers gebruikt, boet je dan ook niet in aan kracht en gains?
Ik heb, meen ik, ergens gelezen dat je de meeste kracht pakt als je naast een verhoogde testosteronspiegel ook een wat verhoogde oestrogeenspiegel hebt.
Als je deze dus afkapt......

Ik ben zelf ook van plan om een licht test- (sust) kuurtje te gaan pakken en dacht aan een aromatase-remmer, omdat ik er niet pafferig uit wil zien vanwege het vocht.

elmo goed gesproken. het is droge massa wat telt en zeker geen vocht of vet.

@topicstarter:waarom geen kuur met primo en stromba, weinig tot geen kans op gyno (mischien bij heel erg gevoelige personen, maar kan me niet voorstellen) en prettige en schone kuur.
zeker een overdenken waard lijkt me
gr d

Terug
Naar boven