AndroidHealthClinic

Kuur Advies

animal pak

Novice
Waardering
0
Stats: Ik train nu inmiddels 5 jaar 183cm lang een weeg momenteel 85 kilo.
mijn vetpercentage is rond de 13 %. Hiervoor heb ik met dianabol gekuurd en heb hiermee 7 kilo gepakt waarvan ik en ongeveer 4 van hebt behouden, dit is inmideels 2 jaar terug.

Ik ben van plan met een 2 kuur te beginnen namelijk:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg boldone
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Nakuur:
Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Mijn doel is 90 kilo en onder de 10 % ook twijffel ik over een frontload met stromba

maandag benen - schouders
dinsdag borst - biceps
woensdag rust
donderdag rug - tricpes
vrijdag benen - schouders
zaterdag rust
zondag rust

Zoals je ziet ligt de nadruk op benen en schouders als je een foto zou zien begrijp je waarom. graag zie ik nuttig commentaar tegemoed.

mvg

animal pak zei:
Stats: Ik train nu inmiddels 5 jaar 183cm lang een weeg momenteel 85 kilo.
mijn vetpercentage is rond de 13 %. Hiervoor heb ik met dianabol gekuurd en heb hiermee 7 kilo gepakt waarvan ik en ongeveer 4 van hebt behouden, dit is inmideels 2 jaar terug.

Ik ben van plan met een 2 kuur te beginnen namelijk:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg boldone
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Nakuur:
Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Mijn doel is 90 kilo en onder de 10 % ook twijffel ik over een frontload met stromba

maandag benen - schouders
dinsdag borst - biceps
woensdag rust
donderdag rug - tricpes
vrijdag benen - schouders
zaterdag rust
zondag rust

Zoals je ziet ligt de nadruk op benen en schouders als je een foto zou zien begrijp je waarom. graag zie ik nuttig commentaar tegemoed.

mvg

200mg eq is veel en veel te weinig.
en een fl met stromba hoe had je dat in gedachte?

animal pak zei:
Stats: Ik train nu inmiddels 5 jaar 183cm lang een weeg momenteel 85 kilo. mijn vetpercentage is rond de 13 %. Hiervoor heb ik met dianabol gekuurd en heb hiermee 7 kilo gepakt waarvan ik en ongeveer 4 van hebt behouden, dit is inmideels 2 jaar terug.

5 jaar trainen en 85 kilo bij 183 (en 13%) en daar heb je nog een kuur voor nodig gehad ook ?

• Topic Starter Topic Starter
4 maal daags 10mg tabs a 50 dagen
De reden waarom ik hierover twijvel is omdat je telkens met die pillen moet rondlopen heb liever 1 keer per week een injectie.
op hoeveel mg boldeone moet je zitten?
en is testo en boldone wel samen genoeg voor een goede kuur

moet een kuur met testo altijd 10 weken duren of kan je ook op een dubbele dossis gaan zitten en dan 5 weken ipv 10

Testo slaat pas na een week of 3-4 lekka aan dus je hebt gewoon minimaal 8 weken nodig maar liever 10-12 imo.

Boldenone moet je op min 400mg per week zetten en met jouw gewicht vind ik 250mg test ook wat aan de lage kant en zou ik zelf op 500mg zetten.

Neem dan gewoon test only 500 mg/week of test 250 mg met deca 200 mg.
Test/bold vind ik persoonlijk echt een waardeloze keuze. Er is bijna niemand die positief op boldenon reageert.

Dit moet genoeg zijn om je doel te bereiken.

Test minimaal op 500mg, wat andere ook al zeiden, beter pak je deca 400mg erbij..
Je trainingsschema ziet er wel bedonderd uit moet ik eerlijk zeggen..
Je ligt de nadruk op schouders, maar uitgerekend de dag erna ga je borst trainen??? Doe dan:

MA: Schouders + Benen.
DI: rust.
WO: Borst + Tri-ceps.
DO: Rug + Bi-ceps.
VR: Schouders + Benen.
ZA: rust.
ZO: rust.

Op deze manier zit er tussen de Schouder-dagen, 1 dag tussen met de Borst-dag! (schouders-rust-borst-rust-schouders;))
Bij rug zit nu bi-ceps, omdat de dag erna schouders is, en als je, je schouders doet, terwijl je de dag ervoor tri-ceps heb gedaan, is dat k*t(zit je tri-ceps te snel vol)! Kun je beter bi-ceps ervoor hebben gedaan.

Big'r zei:
Neem dan gewoon test only 500 mg/week of test 250 mg met deca 200 mg.
Test/bold vind ik persoonlijk echt een waardeloze keuze. Er is bijna niemand die positief op boldenon reageert.

Dit moet genoeg zijn om je doel te bereiken.

er is ook bijna niemand die de eq hoog genoeg inzet;)

je hebt maar 7 kg gewonnen met 50mg d-boll elke dag? en maar 4 kg overgehouden?? volges mij scheelt er iets in je voedingsschema bro...ik heb overlaats met 30 mg d-bol gekuurd,heb 11 kg gewonnen en heb er maar 2kg van verloren... ga je maar eens snel in de voedingsectie verdiepen...

animal pak zei:
4 maal daags 10mg tabs a 50 dagen
De reden waarom ik hierover twijvel is omdat je telkens met die pillen moet rondlopen heb liever 1 keer per week een injectie.
QUOTE]

een keer per week een injectie winny?
ga jij je maar lekker ff verdiepen, want snapt er niets van

daarmee bedoel ik test ew en boldone 1keer per week zoals beschreven

Terug
Naar boven