XXL Nutrition

kuur afbreken, hoe na te kuren?

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
hallo dbb,

Ik zit nu in week 4 van me kuur testo en dbol (dbol al gestopt deze week)en wil me kuur afbreken en nooit meer gaan kuren, voel me op dit moment enorm beroerd en wil niks meer te maken hebben met kuren. Moet ik gewoon 4 weken nolva en clomid gebruiken? wat is het beste op dit moment.

Jezus kerel, doe even relax man. Eerst klaag je over een kuchje, dan is het je potentie en nu ga je helemaal stoppen? No offence, maar volgens mij ben je zeer matig voorbereid en sta je psychisch niet stevig in je schoenen...

OT: Heb zelf geen ervaring met nakuren na zo'n korte kuur...

jezus kerel, doe even relax man. Eerst klaag je over een kuchje, dan is het je potentie en nu ga je helemaal stoppen? No offence, maar volgens mij ben je zeer matig voorbereid en sta je psychisch niet stevig in je schoenen...

Ot: Heb zelf geen ervaring met nakuren na zo'n korte kuur...

+1

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 20:11 ----------

hallo dbb,

Ik zit nu in week 4 van me kuur testo en dbol (dbol al gestopt deze week)en wil me kuur afbreken en nooit meer gaan kuren, voel me op dit moment enorm beroerd en wil niks meer te maken hebben met kuren. Moet ik gewoon 4 weken nolva en clomid gebruiken? wat is het beste op dit moment.

Alleen nolva is voldoende voor week of 2

Zijn we dan ook eindelijk van je vele topics verlost? ik zeg stoppen!:D

Probeer je situatie te relativeren, in het kort: Komt je beroerde gevoel wel door je AAS gebruik?
Ik lees echt net 5 minuten geleden een post van je dat jij je sterk en krachtig voelt en al 4 kg ben aangekomen.

Ik wil geen AAS gebruik stimuleren, stoppen is ten aller tijden gezonder. Een bijwerking van AAS is tevens dat je gemoedstoestand kan fluctueren misschien heb je hier slechts maar eventjes last van.

hallo dbb,

Wat heb je dan dat zo erg is?

Als je een lange ester test gebruikt hebt 2 weken na laatste inject beginen met Nolva voor 1-2 weken

Korte ester mag je 2 dagen erna al beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
ik kijk het nog een week aan, ik denk dat ik switch naar een ethenaat ester en vandaar zie ik hoe het verder gaat. Maar voel me heel moe suf en nergens zin denk dat ik de omnas 3 keer moet zetten in plaats van 1 keer. En die hoesten blijft steeds aan heel erg k*t allemaal

Jezus kerel, doe even relax man. Eerst klaag je over een kuchje, dan is het je potentie en nu ga je helemaal stoppen? No offence, maar volgens mij ben je zeer matig voorbereid en sta je psychisch niet stevig in je schoenen...

OT: Heb zelf geen ervaring met nakuren na zo'n korte kuur...

+1 was me al langer opgevallen. Don't take what you can't handle ;).

volgens mij heeft zn dealer hem oestrogeen gegeven ipv testosteron

Pas als je gaat zitten om te plassen is het tijd om te stoppen :D

ik kijk het nog een week aan, ik denk dat ik switch naar een ethenaat ester en vandaar zie ik hoe het verder gaat. Maar voel me heel moe suf en nergens zin denk dat ik de omnas 3 keer moet zetten in plaats van 1 keer. En die hoesten blijft steeds aan heel erg k*t allemaal

Omnadren zit TestP in right? If so, als jij dat 1 x per week zet werkt de korte ester dus constant uit na een paar dagen met als gevolg constant wisselende testwaardes in je bloed, althans dat lijkt mij. Hier ga je je ook niet beter door voelen idd, zet 't eens EOD.

Omnadren zit TestP in right? If so, als jij dat 1 x per week zet werkt de korte ester dus constant uit na een paar dagen met als gevolg constant wisselende testwaardes in je bloed, althans dat lijkt mij. Hier ga je je ook niet beter door voelen idd, zet 't eens EOD.

Dit. Plus als je hier nu test e achteraan gaat knallen je op moet passen voor meer schommeling. Stop iig niet te vroeg met je omnadren, anders val je in een "gat" voor de test e effectief in je bloed zit. Even rekenen dus...

Er zit wel meer in dan alleen prop, dus dat zou niet de oorzaak moeten zijn. Het product ansich heeft een halflife van 16-18 dagen voor zover ik kan vinden.

Inhoud omnadren: (voorheen)

- Testosterone Propionate (30mg)
- Testosterone Phenylpropionate (60mg)
- Testosterone Isocaproate (60mg)
- Testosterone Caproate (100mg)

Vandaag de dag is het een kopie van Sustanon en bevat omnadren dus anno 2013:

- Testosterone Propionate (30mg)
- Testosterone Phenylpropionate (60mg)
- Testosterone Isocaproate (60mg)
- Testosterone Decanoate (100mg)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb ik 2 keer test e gezet van ep toen ik die zette voelde ik me de volgende dag echt net een hulk. Ga deze week 2 ml test e prikken en kijken hoe ik me voel denk dat me test nu enorm laag is voel me egt suf en moe en nergens zin in. 100 mg proviron erin geknalt en me lul is weer keihard dat is in ieder geval goed.

Pas als je gaat zitten om te plassen is het tijd om te stoppen :D

Zodra je staan gaat schijten overigens ook..

OT: Ontspan en kijk het eens aan, je schiet van de ene onzekerheid in de andere en daarmee bewijs je jezelf geen dienst. Wellicht ben je gewoon grieperig en test word op indicatie ook gebruikt om je afweer te verzwakken - bij ernstige allergieën bijvoorbeeld - waardoor eea in stand blijft. Misschien reageer je niet zo goed op een bepaalde esther maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk. Dat iets je parten speelt lijkt me duidelijk maar ik denk dat je grootste vijand momenteel een aanleg voor hypochondrie is. Haal eens diep adem en ONTSPAN !!

heb ik 2 keer test e gezet van ep toen ik die zette voelde ik me de volgende dag echt net een hulk. Ga deze week 2 ml test e prikken en kijken hoe ik me voel denk dat me test nu enorm laag is voel me egt suf en moe en nergens zin in. 100 mg proviron erin geknalt en me lul is weer keihard dat is in ieder geval goed.

Sorry dat ik het zeg gast, maar met de manier waarop jij met roids om gaat verdien je het om je zo k*t te voelen. Waar ben je in godsnaam mee bezig man? Constant huilie huilie op t forum komen doen en nu weer dit soort kansloze plannen posten.

Knal er anders gelijk een gram in man. En val ons er ajb niet meer mee lastig... :headbang:

Nog ff doorzetten man, je zit pas in week 4. Vanaf nu ga zal je duidelijk resultaten opmerken. Dit zal je motiveren en zelfvertrouwen geven... Iets wat je nu duidelijk tekort komt (no offence)

Terug
Naar boven