MuscleMeat

kuur dianabol en winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Latin spirit zei:
wat is er mis met de tbol van GS?

Er zijn nogal wat speculaties of het wel of niet goed is vandaar meer niet.
Ik kan hier niet over mee oordelen eigenlijk aangezien ik geen t-boll gebruikt heb maar toch trek je je eigen conclusie door wat je leest misschien niet heel slim maar ok.Niks mis met gs hoor alleen de t boll bestaat enige twijfel over hier op het board wat ik me wel kan indenken.

sporty zei:
ja meester, zeker meester, zal ik doen meester
Wat een arrogant antwoord.

Moest dit toch even kwijt, sorry. De vragensteller had inderdaad misschien beter eerst e.a. opgezocht. Maar zo iets kan hem ook op een andere manier duidelijk gemaakt worden. Met dergelijke arrogante antwoorden komen we niet vooruit.

ik wilde niet arrogant over komen sorry, maar als ik beredeneer vanuit mijn eigen denkwijze;

- Je wilt kuren dus ga je zoveel mogelijk info vergaren

- Belangrijkste info zijn de gezondheidsrisico's/bijwerkingen

- Nog een niet geheel onbelangrijk punt; werking van het middel.

als je die achtereenvolgende logische punten uitvoert, dan kom je eigenlijk al tot de conclusie dat zijn kuurvoorstel nergens op slaat.

misschien heb ik het bij deze beste man onjuist, maar ik erger me aan mensen die zonder enige moeite tot verdiepen van de stof met kuurvoorstellen gaan komen.

3e post; dianabol en winstrol? samen of apart?

"ja ik heb gelezen dat je van winstrol een harde look krijgt" Als je dat wil hoezo zou je dan dianabol erbij nemen ???

(dus gek genoeg heb ik ook bij deze vriend het idee dat de kennis op een dusdanig niveau is dat ik eerder zou zeggen; doe eerst je huiswerk bro ;) )

Laatst bewerkt:
wat ik tot nu toe gelezen/gehoord heb , is deze kuur niet slecht ..

maar inj. blijft beter voor je lever ..

maar als deze persoon liever niet injecteerd, kom dan misschien met een ander oraal voorstel ;)

Kracht!!!

jeps kracht patsers ik heb net de site even door snuffeld en heb niet echt iets gevonden dat mij aanstaat, ik ben wielrenner en ben opzoek naar spierversterkende middelen mag intraveneuse injecties zijn of im of tabs!
ik weet dat je van testo een terug slag kent! ik vertrek binnen een goeie week naar Turkije zijn er daar produckten te verkrijgen eventueel ook prestatie verbeternd? greats de eprex driver :D

Je kunt beter even een apart topic openen kerel. Probeer ook de zoekfunctie even, er zijn heir al meer topics over geweest. :)

Turinabol werkt niet bij iedereen even goed.
Dat is jammer vind ik.

Even on-topic:

Dianabol en Winstrol kan zeker een goede combi zijn. Door deze combi kan je je dbol op 20mg houden waardoor de negatieve bijwerkingen niet echt super zullen zijn. Als je er ook nog 20mg winstrol bij neemt zit je op 40mg totaal wat echt geen noemenswaardige lever beschadiging zal opleveren.

IMO wel een goede massa bouwer, een stuk beter dan een Dboll-only in ieder geval.

Heb je er ervaring mee Dr. Worf?

Dr. Worf zei:
Even on-topic:

Dianabol en Winstrol kan zeker een goede combi zijn. Door deze combi kan je je dbol op 20mg houden waardoor de negatieve bijwerkingen niet echt super zullen zijn. Als je er ook nog 20mg winstrol bij neemt zit je op 40mg totaal wat echt geen noemenswaardige lever beschadiging zal opleveren.

IMO wel een goede massa bouwer, een stuk beter dan een Dboll-only in ieder geval.

ja vertel hier eens iets meer over, bijvoorbeeld ervaringen als je die ermee hebt.

Ik dacht juist dat DBoll minder toxisch was ?

Dboll, Winstrol, Oxymetholone.. ze zijn allemaal c17aa en dus mg per mg even levertoxisch. Maar van Oxy heb je beduidend meer nodig dus zal ook toxischer zijn. Maar IMO word het schadelijk zijn voor de lever flink overschat en duidelijk gestigmatiseerd.

Er staat een leuk onderzoek in het boek "anabolics 2004" over een expiriment met 12 weken lang 100mg oxymetholone per dag (zo'n 20 dianabol tabs per dag dus!) bij mannen van middelbare leeftijd. Na 12 weken zijn de leverwaardes iets gestegen, maar nauwelijks noemenswaardig te noemen. Het enige wat iets was gezakt was het "goede" cholesterol maar dit trok weer bij na de kuur.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met de combi dianabol met winstrol (misschien binnekort eens mee expirimenteren) maar volgens een paar kenners waaronder William Llewelyn (schrijver anabolics 2004) zou dit een goede kuur zijn voor duidelijke gains in kwalitatieve massa. Door de dianabol op 20mg te houden beperk je de aromatiserende effecten en door 30mg winstrol toe te voegen kom bouw je toch een flinke anabole omgeving.

Ik heb het allebei in huis, dus misschien binnekort..

vind het vreemd kijk ook veel op amerikaanse forums die hebben op deze combinatie niet veel comentaar alleen dat het schadelijk is maar dat is elke steroid.... ben zelf ook met Dbol en WiNNy beziG WisH Me LucK!!!!:D

Weer zo'n monsterbump.

begin jij vanaf 2005 te lezen?

beste,

ik train reeds 2,5 jaar en wil een stap verder gaan. Weeg momenteel 82kg en ben 1.84m. Ik zou graag 8 kilo droge massa bijkomen, wat kan ik hier het beste voor nemen. Liefst pillen en begin niet over de nadelen en dat het te vroeg ik want daar heb ik niets aan...

mvg

Mooie bump

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven