Fitness Seller

kuur dilema: hulp nodig!

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik ben aan het brainstormen voor mijn volgende kuur en heb een paar opties, graag jullie hulp

dit wordt mijn vierde kuur, ben rond de 115-120 met ongeveer 12% bij 1.85

kuur 1
1-4 100mg oxy/dag
1-10 1000mg test enan/week
1-10 600mg tren enan/week
gehele kuur femara 0.5mg/dag
gehele kuur 500iu om de vijf dagen
nakuur nolva en clomid
(probleem: oxy geeft geen kwalitatieve massa, is slecht voor lever en hormoon huishouding, ik ben gevoelig voor oestrogene vet opslag en teveel femara zou de oxy teniet doen)

kuur 2
1-4 80mg tbol(gs)/dag
1-10 750mg boldone/week
nakuur nolva en clomid
(probleem: geen ervaring tbol van gs, heb hier zowel positieve als negatieve dingen over gehoord, graag jullie mening. heb drie maanden geleden de combi test/tren/bold al gehad en ben bang dat de kuur minder aan zal slaan)

kuur 3
1-4 80mg tbol(gs)/dag
1-10 600mg deca/week
nakuur nolva en clomid
(probleem: er wordt gezegt dat een combi deca/tren voor erge progestagene bijwerkingen kan zorgen. graag jullie mening)

kuur 4
1-4 80mg tbol(gs)/dag
5-12 500mg masteron/week
door masteron femara niet nodig
nakuur nolva en clomid
(probleem: doel is massa met zomin mogelijk vocht, door masteron hou je weinig vocht vast, maar dit middel schijnt niet geschikt te zijn voor massa)

graag reacties en opmerkingen:D

Laatst bewerkt:
zitten een aantal zaken in waar je rekening mee moet houden,

Zoveel mogelijk masa winnen zonder vocht is heel lastig hoe meer je het vocht tegengaat hoe meer je de massa tegenwerkt.

Neem een anti oestrogeen dus alleen als het nodig is.

T-bol is een heel goed middel maar niet de ideale massa bouwer. Als je oxy in een kuur neemt en dit na het stoppen ervan voldoende opvangt kun je er zeker wel kwalitatieve massa aan overhouden.

Meer dan 400mg nandrolone of boldenone is niet echt nuttig het miniscule beetje extra werking dat het meer heeft da 400mg gaat niet op tegen de bijwerkingen van een dergelijke dosering.

Ik persoonlijk zou voor optie 1 gaan met de lekkere oxy:evil2:

Ik bel je morgen effe :D

Ben het met Chemical eens.
Kuurvoorstel:

W 1-4 oxy 100 mg
W 1-10 test 1000 mg
W 1-10 deca 400 mg
W 1-10 tren 600 mg

Je geeft het leververhaal zelf al aan, daarom stel ik voor om van week 5-7 mariadistel te gebruiken (500 mg/dag). Kost geen ruk en better safe than sorry.

Ik had begrepen dat anti aromatasen als femara niets zouden doen tegen de vochtwinst van oxy, omdat dit via een ander mechanisme zou gaan. Anderen kunnen je hier misschien meer over vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:
Ben het met Chemical eens.
Kuurvoorstel:

W 1-4 oxy 100 mg
W 1-10 test 1000 mg
W 1-10 deca 400 mg
W 1-10 tren 600 mg

Je geeft het leververhaal zelf al aan, daarom stel ik voor om van week 5-7 mariadistel te gebruiken (500 mg/dag). Kost geen ruk en better safe than sorry.

Ik had begrepen dat anti aromatasen als femara niets zouden doen tegen de vochtwinst van oxy, omdat dit via een ander mechanisme zou gaan. Anderen kunnen je hier misschien meer over vertellen.

er zijn twee theorien wat betreft de oxy.
1 dat het direct aan de oestrogene receptor bindt en nit aromatiseert
2 dat oxy zijn werk dankt aan zijn omzetting in progestogeen.

wat betreft deca in combi met tren, denken jullie dat dit gezamelijk niet voor erge progestogene bijw. kan zorgen en niet erg zwaar onderdrukt???

seeker zei:
wat betreft deca in combi met tren, denken jullie dat dit gezamelijk niet voor erge progestogene bijw. kan zorgen en niet erg zwaar onderdrukt???

Onderdrukken doe je toch wel met zo'n kuur, je gooit de boel gewoon helemaal plat. Maar deca+tren op zulke hoeveelheden is denk ik vragen om problemen.

Doe gewoon of deca of boldone of tren. 1 van die 3 op 600 mg/week.
En verder je test en oxy.

• Topic Starter Topic Starter
endymion zei:
Onderdrukken doe je toch wel met zo'n kuur, je gooit de boel gewoon helemaal plat. Maar deca+tren op zulke hoeveelheden is denk ik vragen om problemen.

Doe gewoon of deca of boldone of tren. 1 van die 3 op 600 mg/week.
En verder je test en oxy.

bold onderdrukt niet zo zwaar dus tren en bold samen gaat wel. probleem is echter dat ik 3 maanden geleden al test/tren/bold gedaan heb en bang ben dat het nu minder aanslaat

doe dan test/tren/primo ?

ey Seeker, geen IGF-1 meer sinds Nutral?

Succes met het bereiken van kwalitatieve gains, met die middelen moet dat zeker lukken

Terug
Naar boven