Sammy_V
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 14%
kuurtje
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sammy_V zei:Dit moet em worden voor 2006.
week 1 : 200mg deca (belgische apotheek) ew
750mg sust (belgische apotheek) ew
30mg dianabol ed
week 2 - 5 : 200mg deca ew
1000mg sust ew
40mg dianabol
5iu jintropin
week 6 : 3x 1ml overdrive
3x testex
75mg oxy ed
5iu jintropin
week 7 - 9 : 4x 1ml overdrive
4x testex
100mg oxy ed
5iu jintropin
week 10 : 2x 1ml overdrive
2x testex
50mg oxy ed
5iu jintropin
Nakuur met hcg en clomid
graag jullie reactie en mening
na deze kuur stop ik een week of 6 en zou ik hetzelfde nog een keer willen doen.
Sammy_V zei:Luister jongens, deze kuur is opgestelt door iemand van een team die tegenwoordig bijna heel de nederlandse en belgische top op peil houden.
gaan we die tegenspreken... ?
Ik sta altijd wel open voor reacties en bevindingen , maar als ik dan naar "de meeste" hier hun stats en foto's kijk weet ik ook wel genoeg , lol.
En nee , ik heb geen grote gast nodig die mij zegt wat ik moet doen , ik zit ook al een 18 jaar in de sport , heb zelf ook wedstrijden gedraaid.
Ik kom nu uit een lange blessuretijd die nog niet helemaal over is , maar met dit soort kuur probeer ik mijn genezing ook wat te versnellen.
Sammy_V zei:Luister jongens, deze kuur is opgestelt door iemand van een team die tegenwoordig bijna heel de nederlandse en belgische top op peil houden.
gaan we die tegenspreken... ?.

Ik sta altijd wel open voor reacties en bevindingen , maar als ik dan naar "de meeste" hier hun stats en foto's kijk weet ik ook wel genoeg , lol.
En nee , ik heb geen grote gast nodig die mij zegt wat ik moet doen , ik zit ook al een 18 jaar in de sport , heb zelf ook wedstrijden gedraaid.
Ik kom nu uit een lange blessuretijd die nog niet helemaal over is , maar met dit soort kuur probeer ik mijn genezing ook wat te versnellen.

wat heeft verstand van nou te maken met stats...wel eens fototje van bigcat gezien....mag ik dit wel zeggeSammy_V zei:Ik sta altijd wel open voor reacties en bevindingen , maar als ik dan naar "de meeste" hier hun stats en foto's kijk weet ik ook wel genoeg , lol.

.
Je zult ongetwijfeld gaan groeien met het kuurschema dat je post. Waarschijnlijk zul je dan zeggen dat die gekken op DBB allemaal ongelijk hebben en dat dat 'team' het bij het rechte eind heeft.Sammy_V zei:Luister jongens, deze kuur is opgestelt door iemand van een team die tegenwoordig bijna heel de nederlandse en belgische top op peil houden.

Little Me zei:Blijkbaar iemand die nog vanalles heeft liggen en dat allemaal in 1 keer wil opgebruiken
kwestie van het apotheekkastje leeg te maken![]()