AndroidHealthClinic

Kuur...HGH

Sammy_V zei:
Dit moet em worden voor 2006.

week 1 : 200mg deca (belgische apotheek) ew
750mg sust (belgische apotheek) ew
30mg dianabol ed

week 2 - 5 : 200mg deca ew
1000mg sust ew
40mg dianabol
5iu jintropin

week 6 : 3x 1ml overdrive
3x testex
75mg oxy ed
5iu jintropin

week 7 - 9 : 4x 1ml overdrive
4x testex
100mg oxy ed
5iu jintropin

week 10 : 2x 1ml overdrive
2x testex
50mg oxy ed
5iu jintropin

Nakuur met hcg en clomid

graag jullie reactie en mening
na deze kuur stop ik een week of 6 en zou ik hetzelfde nog een keer willen doen.

Enkele vragen die spontaan in mij opkomen...

-Is 20O mg deca niet een beetje weinig , zeker voor iemand met u stats?
-Waarom in week 1 maar 750mg sus en van week 2 tot 5 dan 1000mg?
-Waarom in week 1 maar 30mg dboll en van week 2 tot 5 dan 40mg?
-Waarom jintropin niet vanaf week 1?
-Waarom week 6 omwisselen naar testex en overdrive?( deca moet toch minstens 8 weken genomen worden)
-Waarom overdrive en testex niet constant op dezelfde dosis houden?
-Waarom week 6 tot 10 nog eens oxy(is dat niet wat teveel van het goede?)
-Is 10 weken jintropin niet wat weinig?
-Is 6 weken rust niet wat weinig?
-Eén ml overdrive , is dat 240mg?
-Eén testex , is dat 250 mg?

Ik vind het ook beetje apart schema
Zelf gemaakt of heeft een of andere "grote gast" uit de sportschool hem gemaakt?

Veel fout aan dit schema.
Het ergste is dan wel de hgh...deze moet je echt 6 maanden of langer gebruiken.

Als je nu eens 5 weken elke dag 5iu jin zet dan 10 weken kuurt + 5iu jin en nog 5 weken 5iu jin laat doorlopen kom je al een eind verder !

Nu dit kuur schema moet recht gezet worden en HCG dient niet als nakuur dient om in de kuur u ballen op vorm te houden .

Beste kerel,

Van dit schema krijg ik hoofdpijn. Er zit noch structuur, noch logica in. Je wisselt in een korte kuur zowel de AAS als ook de doseringen. DE HGH heeft in zo'n korte kuur nul komma nul toegevoegde waarde.

Lees eens een beetje rond op dit board en maak er dan 1 lange kuur van ipv van 2 korte (met te weinig rust er tussen)

Tips. Begin de HGH een maand voor de AAS, gebruik of OXY of Dbol inde eerste 4 weken als kickstart.
Gebruik vaste doseringen voor Deca en Testo (en vermeld de mg's)
De Deca verhogen of weglaten.

De HGH een maand langer laten lopen dan de AAS. Nakuur ook posten

Maar wat is eigenlijk je doel? Je stats?

Succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
no comment

Laatst bewerkt:
Dan ga je toch lekker luisteren naar die mensen die je kent. Geen probleem. Blijft staan dat als je ze vraagt naar de logica achter de geadviseerde je wel een heel vreemd verhaal te horen zult krijgen. Die hoor ik dan graag op dit board.

En als je nog niet genezen bent zou ik zowiso geen zware kuur doen!

Sammy_V zei:
Luister jongens, deze kuur is opgestelt door iemand van een team die tegenwoordig bijna heel de nederlandse en belgische top op peil houden.
gaan we die tegenspreken... ?

Ik sta altijd wel open voor reacties en bevindingen , maar als ik dan naar "de meeste" hier hun stats en foto's kijk weet ik ook wel genoeg , lol.

En nee , ik heb geen grote gast nodig die mij zegt wat ik moet doen , ik zit ook al een 18 jaar in de sport , heb zelf ook wedstrijden gedraaid.

Ik kom nu uit een lange blessuretijd die nog niet helemaal over is , maar met dit soort kuur probeer ik mijn genezing ook wat te versnellen.

Sammy_V zei:
Luister jongens, deze kuur is opgestelt door iemand van een team die tegenwoordig bijna heel de nederlandse en belgische top op peil houden.
gaan we die tegenspreken... ?.

Je vraagt om meningen en reactie's.Deze krijg je maar je wilt niet het zogenaamde begeleidend team der nederlandse en belgische top tegenspreken.Kortom niet je schema aanpassen of open staan voor suggesties.Beetje dubbelstrijdig ???

Sammy_V zei:

Ik sta altijd wel open voor reacties en bevindingen , maar als ik dan naar "de meeste" hier hun stats en foto's kijk weet ik ook wel genoeg , lol.

En nee , ik heb geen grote gast nodig die mij zegt wat ik moet doen , ik zit ook al een 18 jaar in de sport , heb zelf ook wedstrijden gedraaid.

Ik kom nu uit een lange blessuretijd die nog niet helemaal over is , maar met dit soort kuur probeer ik mijn genezing ook wat te versnellen.

Als je dan toch al 18 jaar in de sport meedraait , waarom kan je dan zelf geen schema'tje samenstellen?;)

oke jongens

Laatst bewerkt:
Sammy_V zei:
wat heeft verstand van nou te maken met stats...wel eens fototje van bigcat gezien....mag ik dit wel zegge:rolleyes:

Sammy_V zei:

.

ik help regelmatig jongens van een amerikaans forum waar ik moderate en hier zitten echt jongens tussen die in de top van de amateurs zitten,enkele zelfs die binnenkort proberen hun prof card te halen. daarvan hebben er ook al de nodige "advies" gekregen van enkele zogenaamde "guru's". en toch haalden ze niet het resultaat waar ze op hoopten,maar als ze dan gewoon het advies volgde van enkele jongens op het board die gewoon al jaren ervaring hebben met het gebruik van hgh/slin/lr3 dan ging het ineens een stuk harder vooruit. soms willen mensen dat het een stuk ingewikkelder/exotischer gemaakt word dan nodig is. hier betalen ze vaak ook nog grof geld voor. ik zeg niet dat er geen betere manieren zijn als dat ik adviseer maar het is een feit dat er resultaat mee geboekt word. dit is dan echter gewoon de bread and butter cycles die je overal op het net vind,maar als je hier dan eenmaal ervaring mee hebt kan je gaander wijs experimenteren en kleine wijzigingen door voeren, dit doe ik zelf ook nog regelmatig. korte hgh kuren is nou eenmaal zonde geld omdat het niks opleverd. uitzondering maak ik voor een lange(6-8 weken) lr3 kuur, hierin zie ik het nut wel van in om een lage (2-3iu) hgh aan toe te voegen.

-rodge

Blijkbaar iemand die nog vanalles heeft liggen en dat allemaal in 1 keer wil opgebruiken
kwestie van het apotheekkastje leeg te maken :D

Sammy_V zei:
Je zult ongetwijfeld gaan groeien met het kuurschema dat je post. Waarschijnlijk zul je dan zeggen dat die gekken op DBB allemaal ongelijk hebben en dat dat 'team' het bij het rechte eind heeft.

Maar je kunt veel MEER groeien met veel MINDER bijwerkingen als je:
- zorgt voor stabiele bloedwaarden
- zorgt voor doseringen die verhoudingsgewijs beter overeenkomen
- de HGH veel langer doortrekt icm met de roids

It's up to you:cool:

comment

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven